Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iZettle skræmmer det eller er der noget andet galt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

På min nyligt oprettede webshop har jeg valgt ikke at lave en aftale med NETS.
Jeg mener at 199 er i overkanten, når man samtidig skal betale gebyr. Det kan være jeg skal revidere min opfattelse på et senere tidspunkt, men nu har jeg valgt som jeg har gjort.
Jeg bruger i stedet iZettle da man herigennem kun skal betale et gebyr pr. transaktion og det er lige så sikkert som en NETS løsning. Faktisk har jeg forstået det sådan at man er sikret imod stjålne kort hvilket jeg har kunnet forstå at man ikke nødvendigvis er når man bruger NETS løsning.

Nu vil jeg så gerne høre jer om denne metode afskrækker hvis du kommer ind på en side?
Grunden til jeg spørger er, at jeg har rimelig stor succes med at tiltrække besøgende, 35 plus om dagen, men en meget lille koverteringsrate, så jeg tænkte at det kunne være en af årsagerne??? Det kan naturligvis også handle om design osv. så alle gode forslag modtages med glæde.

www.whitato.dk

Mvh
Michael 

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MT9,

Jeg tror personligt at dette handler om designet i første omgang :-) Vil mene det trænger til en ordenligt omgang. Ville personligt aldrig "turde" købe fra siden. :-) Lidt konstruktiv kritik til eftertanke ;-)
- Husk blot, at dette er min mening.

Mvh.
Mads Holst 

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du være lidt mere konkret? Hvorfor "tør" du ikke og hvad er det i designet der bør ændres - just the basics når det nu er en kæmpe omgang

Michael

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg skal da prøve :-) Lad mig starte med "kæmpe omgang", mener jeg nok mere sådan "over-all".

1) Jeg syntes måske siden ser lidt "amatør-agtig" ud.
2) Jeg syntes din header ligner lige en tand for meget noget du har lavet i paint.
3) Din menu-bar er alt for dårligt, da det bare er en almindelig hvid tekst sat op med nogle streger imellem.
4) Jeg syntes siden bliver presset utrolig meget sammen med dine sorte sider, forstået på den måde at siden ser lille ud på en eller anden måde. Nu tager vi bare lige et eksempel, "unisport.dk" der bliver hele siden brugt meget mere. (Jeg ved det ikke, men tænker det måske kan skyldes den sorte farve)
5) Syntes siden trænger til en ordenligt omgang grafik.
6) Din indkøbskurv, kan måske laves "pænere" og sættes lidt mere i fokus end bare i bunden af siden.
7) Dine links i højre-side, ligner bare almindelig tekster?

Det var sådan lidt jeg ville sættes i fokus :-) Bare min mening, og er bare ærlig :-)

Mvh.
Mads Holst 

 

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MT9.

Dit design er måske lidt "gammeldags" :-)

mvh

Lasse Henriksen

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Mads

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lasse

jeg har hørt det før men mest fra nogle unge mennesker, og når jeg spørger de lidt ældre (40+) siger de fleste det er ok :) men de er måske ikke så gode til at komme med kritik

har du en holdning til det at jeg bruger iZettle?

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan garantere dig du mister omsætning/konverting ved den betalings løsning, du skal ALTID huske at det skal være så nemt som overhovedet muligt.

Og når du selv skriver din målgruppe er 40+, så bliver min bekymring egentligt bare endnu større, du er nød til at vælge om du vil det her, eller ikke vil det her. Hvis du vil det, så er der ingen vej udenom et ordentligt betalingssystem.

*EDIT* Sørg for din venstre side menu blive større/mere fremhævet, jeg overså den længe, sad og klikkede rundt i toppen og tænkte, hvor er "shoppen" jeg tror egentligt ikke designet skræmmer så mange væk hvis du for styr på basics, men ellers er jeg helt enig med de andre, det ser noget gammeldags ud, men det kan fungere fint med dine produkter, jeg ville ihvertfald prioritere betalingsløsningen over det andet, hvis du har noget folk vil have, så skal de nok handle.

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit design er ikke det nyeste, men jeg syntes ikke det skræmmer mig væk. Jeg ville nok først, bare for en sikkerheds skyld, prøve at Google/trustpilot din side for at se om der skulle være noget.

Din betalingsform kunne godt skræmme nogle væk. Folk der skal ind og oprette sig først, for at kunne betale, springer nok fra fordi de er for dovne eller usikker på det. Jeg bruger selv PayPal og ewire, så det ville ikke være et problem for mig, men du slipper nok ikke med tiden for at implementere dankortet.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som fotograf og rom elsker er det første jeg kigger på..billederne.. Produktbilleder osv.

Kontinuerlitet er vejen frem når jeg snakker med folk som har webshops. En gennemgående fejl jeg tit løber ind i.
De prøver at lave noget selv når de egentlig burde få andre til det. Man skal gøre det man er god til. På den måde kan man fokusere på de områder man faktisk ER god til.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig hvis det har interesse. Du kan se noget af mit arbejde på www.dennismoller.dk

Udover det, så har de andre nævnt det meste :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)