Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksterne vil jeg selvfølgelig arbejde på, i den ideelle verden ville jeg også have haft tekstforfattere på. Billederne er desværre som de er, fordi jeg ikke har ret gode muligheder for, at tage andre.

Med hensyn til bloggen, vil jeg ændre det store billed.

Sortimentet er som det er, fordi jeg ikke har fået alle varerne endnu. Men det vil blive betydeligt udvidet.

Mange tak for dine input, det hjælper mig en del.

MVH Andreas

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har folk endnu mere feedback, tager imod alt.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Hvad angår din side, så er den ganske fin. Men som det er nævnt, så er den meget simpel, hvilket ved første øjekast gjorde mig i tvivl omkring hvor vidt der er tale om en webshop eller en blog.

Hvad angår SEO, så kan du sagtens forbedre dine titler, ligesom det nok er en god ide at få mere tekst på siden generelt.

Mvh.

Daniel

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg hører gang på gang dette med enkeltheden, derfor bliver jeg jo nødt til, at ændre det lidt og måske smide noget mere grafik ind. Tak fordi du slår det fast.

Med hensyn til SEO bliver jeg nødt til, at bruge lidt tid til, at sætte mig ind i det. Derfor vil dette komme i den nærmeste fremtid.

MVH Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Less is more :-)

Fin shop men prøv at få skubbet indholdet længere på shoppen så man kan se produkterne uden at scrolle ned. Evt. også få en anelse call to action ind på shoppen.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ver netop også min tankegang. Jeg overvejer at fjerne min slider, evt lave køb nu knap på alle produkter.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)