Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback på min webshop og få endnu en nyhedsbrevs-modtager

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Nielsen:
Det er meningen at folk skal købe flere pakker og ikke kun én pakke. Vil du så også have man kan vælge antal + læg i kurv knap på forside?

Jeg er godt klar over, at ideen er, at folk skal købe mere end 1 pakke, da det giver mere omsætning. Men jeg skal være ærlig og sige, at jeg endnu ikke har hørt eller set nogen kvinde købe 20-30 pakker bind/tamponer af gangen. Har du lavet en undersøgelse om det er realistisk at folk køber så mange for at spare fragten på 40,- ? Jeg ville gå ud og spørge 100 kvinder du ikke kendte, for at få deres mening om det.

Bare "Læg i kurv" burde være nok på forsiden. Folk skal bare kunne ændre det, når de kommer til indkøbskurven. Medmindre du kan lave det på en smart måde på forsiden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg kan ikke hjælpe dig med ret meget markedsføring eller lign. Jeg har dog en mening om et par ting som du kan bruge hvis du har lyst.

Din røde streg i toppen er max-width, men det er det ikke i bunden.

"Vi har prisgaranti" er et billede. Det synes jeg personligt er irriterende, du kan evt. lave det til tekst og ligge et usynlig layer henover så du stadig kan linke til din prisgaranti-side over hele feltet.

Jeg synes dine billeder er for store. Jeg ville måske hellere præsentere 9 produkter i 3x3, eller noget alternativt. (Jeg har en forestilling om at man måske ville kunne sidde inde på din side mere offentligt hvis man ikke får blæst disse produkter op på skærmen, men jeg er heller ikke målgruppen ;) .)

På din side til hvert produkt har du 2 muligheder for at forrøge eller formindske antal, ikke nødvendigt. Dette er jo blot en observation. (Forslag, hvis man trykker på 1-5-10-15 antal nedenunder, så indsætter den selv dette i bestillingen.)

Du har 4 bokse til venstre (fri fragt, pris-garanti, etc.) Her kunne du sagtens lave links til dine mere informative sider.

Vh.

Casper Laustsen

Fortæl gerne om dette var brugbart for dig, og endnu bedre hvad der ikke var.

(Jeg har ikke noget nyhedsbrev, så det skal du ikke tage dig tid til at lede efter.)

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang tak for svarerne Smile1

Casper Laustsen:

Jeg synes dine billeder er for store. Jeg ville måske hellere præsentere 9 produkter i 3x3, eller noget alternativt. (Jeg har en forestilling om at man måske ville kunne sidde inde på din side mere offentligt hvis man ikke får blæst disse produkter op på skærmen, men jeg er heller ikke målgruppen ;) .)

Har jeg fået af vide af en hel del, så det vil jeg til at kigge på Smile1

Det var brugbart, og kigger også på det meste.

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Nielsen:

Hej alle!

Jeg lancerer min webshop i løbet af en uge, og derfor ville det være rart hvis jeg kunne få lidt feedback på min nuværende version af webshoppen, så små fejl jeg har overset kan laves om inden lanceringen! Smile1

Det er denne webshop der skal have feedback (www.billig-hygiejne.dk) klik her.


Målgruppen er kvinder på 21-50 år. Betalingssystemet tillader ikke at man indtaster sine kortoplysninger, men ellers virker alt. Håber i vil komme med feedback!

Som tak for hjælpen smider jeg min egen personlige mail på jeres nyhedsbrev.  

På forhånd tak for hjælpen! 

Respons fra en kvinde :-)

Først vil jeg sige - MEGA fedt koncept ;-)

Jeg vil altså give vedkommende ret, der skriver at 500 er mange penge at bruge på hygiejnebind og lignende. Jeg kender ikke nogen inkl. mig selv, der vil bruge det på en gang - desværre.

En anden ting - når du har hygiejnebind og tamponer  - hvor er trusseindlæggene henne? ;-) De er lige så vigtige som bind og tamponer ;-)

Det var lidt feedback fra mig ;-)

Pøj pøj med det frem over ;-)

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

katbeyer:
hvor er trusseindlæggene henne? ;-)

De kommer desværre ikke foreløbigt, da de er sværere at få fat i [:-(]

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Nielsen:

katbeyer:
hvor er trusseindlæggene henne? ;-)

De kommer desværre ikke foreløbigt, da de er sværere at få fat i [:-(]

Det var en skam

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg ville foreslå dig at ændre navn i din blog, så det ikke er dig der står til at have postet omkring menstruation. Eventuelt find ud af om der er én du kan logge til at lave nogle indlæg, som du kan vise på hjemmesiden som "ekspert-blogger". På den måde kommer bloggen til at virke lidt mere seriøs, og lidt mindre "google+wiki".

Vil desuden foreslå at få nogle af linksene i bunden op i toppen så man hurtigere finder info omkring siden og andet godt.

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lau Sunde:
Jeg ville foreslå dig at ændre navn i din blog, så det ikke er dig der står til at have postet omkring menstruation. Eventuelt find ud af om der er én du kan logge til at lave nogle indlæg, som du kan vise på hjemmesiden som "ekspert-blogger". På den måde kommer bloggen til at virke lidt mere seriøs, og lidt mindre "google+wiki".

Det har du helt ret i, det skal jeg have fundet en måde at ændre på Smile1

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)