Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg drive en webshop gratis?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg har tænkt lidt på at starte en virksomhed iform af en webshop. Men hvad skal jeg sælge?

Jeg vil gerne undgå noget hvor jeg selv skal til at smide store penge i det før jeg ved om jeg overhovedet får det solgt.

Jeg tænker på noget som man selv kan lave for billige penge? (Smykker feks.)  Eller en eller anden ydelse online.

Mine interesser lægger i mode og sport, men er åben for alle muligheder.

Håber i vil komme med et svar!:)

Jonas Wiuff

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej.. Det koster i form af tid, penge, sved og tårer, hvis du vil have succes.

Spar lidt mønt sammen og se det som en investering. Det kan sjældent betale sig, at gå halvhjertet ind i et projekt. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo gøre det at folk kan forudbestille tingene så du kan købe et estimeret lager hjem, men det sælger man ikke meget på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme i gang for små penge ved at finde en dropshipping leverandør.

På http://themeforest.net/category/ecommerce kan du finde et godt design/theme.

---

Du skal være opmærksom på at de besøgende ikke kommer væltende ind på din hjemmeside fra dag 1, men er du udholdende og gør en vedvarende indsats kan det godt lade sig gøre at komme til at sælge uden de store startomkostninger.

Hvis du bruger de sociale medier aktivt kan du skaffe kunder derfra, men uden kapital til markedsføring skal du forvente der let kan gå måneder inden du får gang i salget.

Mode vil jeg anbefale dig at holde dig fra, da der er ekstremt meget konkurrence.

Start med at søge på dropshipping på google og find nogle produkter du brænder for at sælge. Vær iøvrigt forberedt på at nogle leverandører siger nej tak til nye dropshipping webshops.

---

Gør dig selv en tjeneste og lav en forretningsplanhttp://startvaekst.dk/forretningsplan-startvaekst/0/4 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en anden indirekte siger, uanset hvad du vælger så har det en pris...

Jeg tror det oplagte for dig er dropshipping hvor din leverandør sender varen direkte til din kunde. Men du har al kontakt til kunden.

Der er vel også den mulighed at du får en investor der kun investerer i varelager for dig og måske får nogle få % af fremtidig omsætning. På den måde har du ganske vidst en ekstra omkostning i al fremtid, men det er vel en billigere løsning en at give en investor 50% af ejerskab og samtidig miste indflydelse på din ide...

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med dropshipping er du vist udenom det med at købe varerne først, men der skal du selvfølgelig have dig en webshop.

Med affiliate marketing kan du dog starte med en almindelig WordPress-installation. Jeg har set flere unge gutter herinde lave affiliate sites om mode herinde.

Min blog om hjemmelavede smykker på Lav-selv-smykker.com.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)