Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Retina skærm pengene værd?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og for at hjælpe dig der lavede tråden :)

En retina skærm er VIRKELIG dejlig at sidde med, opløsning er fantastisk, og når du har brugt en retina skærm, så vil du aldrig bruge LCD mere. 

Lille fif er dog, hvis skærmen bliver en smule snavset med støv og lignende, så irretere det meget mere end på en LCD skærm.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det vidste jeg så ikke, 😊 ved godt den ikke var til, hvad så med apple programmer? Må man heller ikke have dem på en windows, så længe man har orginalen og har købt til f.esk tre licenser.??

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger briller, så svarer en Retina skærm rent visuelt til at have briller på. Andre skærmer virker uskarpe og plørrede. Retina skærm er virkelig, virkelig dejlig - men ikke mere praktisk end andet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Okay det vidste jeg så ikke, 😊 ved godt den ikke var til, hvad så med apple programmer? Må man heller ikke have dem på en windows, så længe man har orginalen og har købt til f.esk tre licenser.??

Du KAN ikke køre Apple programmer på en windows computer.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er iTunes ikke et apple program? Samt safari? Det kan du da sagtens kører på Windows. Eller den der til zip filer, nu kan jeg ikke lige huske hvad det hedder?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

cecilie krogh :

Er iTunes ikke et apple program? Samt safari? Det kan du da sagtens kører på Windows. Eller den der til zip filer, nu kan jeg ikke lige huske hvad det hedder?

De er også lavet til Windows, og Mac kan ikke køre .exe filer - hva' tror du selv?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke blive sur.. :)

Jeg ved godt mac ikke kan kører med exe filer, men det er stadig Apple programmer. Som er laver af apple. Så Erko Kan du jo godt kører Apple programmer på Windows. Filerne er bare lavet om.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

En retina skærm er VIRKELIG dejlig at sidde med, opløsning er fantastisk, og når du har brugt en retina skærm, så vil du aldrig bruge LCD mere. 

Lille fif er dog, hvis skærmen bliver en smule snavset med støv og lignende, så irretere det meget mere end på en LCD skærm.

En Retina er en LCD skærm!

Så du skal beslutte hvor høj du vil have din opløsning, de fleste Mac produkter er med blank skærm, som kan være anstrengende at arbejde ved.

Teddy

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Du behøver ikke blive sur.. :)

Jeg ved godt mac ikke kan kører med exe filer, men det er stadig Apple programmer. Som er laver af apple. Så Erko Kan du jo godt kører Apple programmer på Windows. Filerne er bare lavet om.

Jeg er ikke sur..

De er LAVET til Windows, der ville ikke rigtig være nogen pointe i at lave dem til Windows hvis man ikke måtte bruge dem - right? - Jeg talte om .dmg programmer

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

...Man kan på ingen måde installere og køre software, der er udviklet til Windows, på Mac OS - og omvendt!

Det er ikke bare et spørgsmål om at ændre filnavn eller andet. Det skal decideres programmeres om for at fungere.

MEN, når du f.eks. køber en licens til Adobes produkter, så får du både en Mac- og en Windows-licens.
Så hvis du har en Windows-platform og kører Photoshop på den og senere hen køber en Mac, så har du faktisk allerede licensen til at kunne installere den samme version af Photoshop på din Mac. Du må bare ikke både køre med den på din Windows-platform og Mac. Så hvis du installerer den på din Mac, så skal den slettes fra Windows-maskinen, hvis du skal overholde licensbetingelserne.

Jeg ved ikke om der er andre softwareproducenter som på samme måder laver en "både-og-licens", men det skulle ikke undre mig.

/Jesper

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)