Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Retina skærm pengene værd?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remy:
Du ved jo ikke hvad du snakker om

hvor er det forkerte jeg skriver? :D Er ITunes ikke lavet af apple? samt safari, er det ikke en browser til en mac? 

jeg spurgte bare om, det var ulovligt, at have apple produkter, på en windows, da det er ulovligt, at have styrestyrstemmet, på windows. 

og så fik jeg af vide, at man ikke kunne få apple programmer, til windows, hvor mit spørgsmål, var hvad med iTunes og safari, hvor han siger de er lavet til windows, mit følgende spørgmål, er jo om det ikke er apple produkter? 

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Fra  NetCommIT Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit spørgsmål går på om en Retina skærm er pengene værd? JA! Men det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge maskinen til. Hvis du kun skal surfe, skrive lidt dokumenter og lave lidt excel gymnastik, og andet almindeligt arbejde, så er det ikke nødvendigt med Retina. Men skal du arbejde med billeder, videoredigering eller andet kreativt, så er det alle pengene værd. Ingen Windows PC kommer på højde med en MAC. Om man så er til Mac OSX eller ej, må stå for egen regning. Jeg skal i hvert fald ikke tilbage på en almindelig slave Windows PC.

Og til alle der måtte tro at jeg er en Mac mand, så nej! Jeg er .Net udvikler der udvikler systemer til større selskaber i DK, men gør det på min Windows installeret på i VMWare. Og det virker upåklageligt. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

netcommit:

Jeg skal i hvert fald ikke tilbage på en almindelig slave Windows PC.

Og til alle der måtte tro at jeg er en Mac mand, så nej!

Må... give... mening!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)