Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig god hjemmeside hvor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Superfinish malerfirma Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et sted hvor jeg kan få en god billig hjemmeside. Den skal være seo venlig, hvis jeg ikke bliver fundet på nettet får jeg ingen kunder ;-)

meget gerne CMS hvor jeg selv kan rette m.m

mvh

camilla

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla.

Jeg kan varmt anbefale WordPress CMS samt et premium theme fra www.themeforest.net. Der findes et utal af plugins til WP (hvoraf mange er gratis), som let tilføjer den ønskede funktionalitet. Det er super nemt selv at opdatere sider, oprette blogindlæg, tilføje billeder etc. 

Er det ikke noget du selv vil rode med, så kan jeg for 995.- sætte det hele op for dig. incl. SEO plugin samt link til en letforståelig og dansk opsætningsguide. Jeg kan sætte testsider op, lave ét grafisk banner og tilpasse farver mm. uden ekstra beregning. 

Themet, hosting og domæne er noget du selv skal sørge for. For 499.- mere kan jeg også sørge for dette.

Du kan skrive en PB eller kontakte mig på gabriel@trades.dk hvis tilbuddet har interesse. 

Gabriel
 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla.

Jeg har selv gode erfaringer med Weebly, som både er billig/gratis og let at rette i ved hjælp af træk-og-slip elementer. Desuden er der mulighed for at rette i selve sideskabelonens kildekode samt tilføje meta tags og beskrivelse for hver enkel side. 

Mvh. Daniel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)