Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær at pitche dine ideer, så folk lytter på dig i telefonen, læser din mails og lytter på dine ideer. BOOK nu og få en session med 50% rabat

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vil du have redskaber til at skrive bedre mails, som folk læser? Og vil du blive skarpere til at sælge dine ideer overfor andre?

For mange er det en stor overvindelse at gribe telefonen og ringe for at bede om hjælp eller præsentere ens produkt eller gode ide på en fængende måde.

Book en pitch session inden lørdag den 8. kl 12 - så giver jeg dig halvanden times undervisning tilrettelagt præcis efter dit behov.

Du vælger selv, om du primært har brug for at blive bedre til at pitche skriftligt eller mundtligt.

Normalpris 800 kr. - din pris ved booking INDEN 8. februar er 400 kr for en session.

Undervisningen foregår i Århus C, Ryesgade 7B

Bedste hilsner

Ditte Ernst

Words Alive - gør dine tekster levende

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er naturligvis inden den 8/2, man senest skal springe til, hvis man vil have en session til halv pris.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte

Hvad er "at pitche" ?


Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Et pitch er en ultrakort skarp præsentation af dit produkt, din ide eller dit synspunkt. Måske kender du udtrykket at holde en elevatortale?

Det betyder ganske enkelt, at man leverer sit budskab så kort, præcist og overbevisende, at man kan nå at fortælle den til en anden på de 30 sekunder, det tager af nå fra 1. til 5.  etage i en elevator.

Når man er færdig med at pitche, skal man gerne have givet modtageren så meget information, fascination og inspiration, at han har lyst til at høre MEGET mere om, hvad du har på hjerte. 

Mange hilsner - og tak for spørgsmålet

Ditte Ernst

Words Alive - Gør dine tekster levende

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

I dette indlæg pitcher du vel egentligt dit produkt - jeg ved endnu ikke hvad det egentligt er at du tilbyder og hvad der gør at du kan tillade dig at tage 800 kr. for en "session" - har du nogen uddannelse, erfaringer eller har du bare set nogle film på youtube?

Er det ikke problematisk at tilbyde "pitch sessions" i et indlæg som i bund og grund er en ringe pitch?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Bertil.

Mange tak for din henvendelse.

Du tager fat på en interessant problemstilling der. For hvornår er en vare rigtigt prissat?

Jeg har lige betalt 1000 kr hos min dygtige hypnotisør, behandlingen tog 45 minutter. Var det for dyrt? Tja, det handler vel om, hvilket specifikt behov kunden har. 

Jeg synes faktisk ikke, at 800 kr. for halvanden times individuel undervisning i at blive bedre til at pitche er specielt dyrt. Og nu skriver jeg jo tydeligt, at jeg tilbyder halvanden times session for 400 kr. Om det er dyrt lader jeg op til mine potentielle kunder at vurdere. 

Jeg kunne godt have skrevet en lang beskrivelse af min akademiske baggrund, men jeg regner trygt med, at nysgerrige potentielle kunder tager sig den ulejlighed at kigge ind på min Linkedin Profil, hvor jeg har fundet mine seneste kunder. Og i det hele taget researcher på hvem jeg er, og hvad jeg har lavet før, inden de bestiller tid. Og jeg forventer også, de sender mig al den info jeg har brug for, før jeg ved, om jeg er den rette til jobbet.

Hvis jeg havde tilbudt at lave en fed hjemmeside for 2000 kr, havde du formentligt tænkt, at det var ok billigt. Men fordi du ikke er min primære målgruppe, og ikke har brug for at blive bedre til at levere elevatorpitches, synes du, det er en høj pris. 

Rigtig god weekend,

Venlig hilsen

Ditte Ernst

Words Alive

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel intet der er for dyrt så længe der er nogen der er villig til at betale :) det er ihvertfald hvad jeg er ved at lære, iforhold til det produkt jeg sælger, og er du dygtig så er 800 egentlig billigt nok tænker jeg.

skulle gerne have sprunget til men det bliver ender fornøjelse når jeg også skal tage rejsen til Århus. Men det lyder rigtig spændende. 

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

I dette indlæg pitcher du vel egentligt dit produkt - jeg ved endnu ikke hvad det egentligt er at du tilbyder og hvad der gør at du kan tillade dig at tage 800 kr. for en "session" - har du nogen uddannelse, erfaringer eller har du bare set nogle film på youtube?

Er det ikke problematisk at tilbyde "pitch sessions" i et indlæg som i bund og grund er en ringe pitch?

Jeg synes nu det var en god "salgs-pitch", kort, overskuelig og lige til sagen. Hvis du er målgruppen ville du forstå den med det samme, for det er en situation mange tit står i. 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob,

Du er altid velkommen i Århus - hvis du kommer på disse kanter.

Siden jeg arbejder meget med mailpitching, vil jeg gerne tilbyde at læse en af dine mails igennem kvit og frit.

Du skal bare sende mig info om, HVEM mailen er til, Og HVAD du vil opnå med din mail og HVORFOR.

Vi pitches måske ved :)

God weekend

Ditte Ernst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ditte:

Kære Bertil.

Mange tak for din henvendelse.

Du tager fat på en interessant problemstilling der. For hvornår er en vare rigtigt prissat?

Jeg har lige betalt 1000 kr hos min dygtige hypnotisør, behandlingen tog 45 minutter. Var det for dyrt? Tja, det handler vel om, hvilket specifikt behov kunden har. 

Jeg synes faktisk ikke, at 800 kr. for halvanden times individuel undervisning i at blive bedre til at pitche er specielt dyrt. Og nu skriver jeg jo tydeligt, at jeg tilbyder halvanden times session for 400 kr. Om det er dyrt lader jeg op til mine potentielle kunder at vurdere. 

Jeg kunne godt have skrevet en lang beskrivelse af min akademiske baggrund, men jeg regner trygt med, at nysgerrige potentielle kunder tager sig den ulejlighed at kigge ind på min Linkedin Profil, hvor jeg har fundet mine seneste kunder. Og i det hele taget researcher på hvem jeg er, og hvad jeg har lavet før, inden de bestiller tid. Og jeg forventer også, de sender mig al den info jeg har brug for, før jeg ved, om jeg er den rette til jobbet.

Hvis jeg havde tilbudt at lave en fed hjemmeside for 2000 kr, havde du formentligt tænkt, at det var ok billigt. Men fordi du ikke er min primære målgruppe, og ikke har brug for at blive bedre til at levere elevatorpitches, synes du, det er en høj pris. 

Rigtig god weekend,

Venlig hilsen

Ditte Ernst

Words Alive

Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om at det er for dyrt, som hele dit svar bunder i.

- Jeg bad om en grund til at du kan tillade dig at tage dette beløb (ikke som i "Hvordan kan du dog tillade dig at tage sådan et højt beløb?!" men derimod et spørgsmål til akademiske baggrund.

Det er helt fint at du REGNER med at folk går ind på din linkedin profil og tjekker. Men hvis jeg nu var inde til et møde og skulle pitche min idé til et nyt fantastisk produkt overfor en gruppe investorer, så ville jeg jo heller ikke fortælle alt det fantastike det skal kunne, og så REGNE med at de går ind på min hjemmeside for at få af vide hvordan mit produkt egentligt skal kunne gøre alle de fantastiske ting - Kan du følge mig?

Det er ment som en hjælp det her, ikke et angreb.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)