Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af affiliate

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg har det sidste stykke tid gået og tænkt på at lave en affiliate side. Jeg har undersøgt lidt omkring emnet og føler at jeg har styr på det helt grundæggende. Der er dog stadig et par ting jeg er i tvivl om. Håber at nogen af jer derude kan gøre mig lidt klogere.

1) Er WordPress godt nok til at kunne lave en affiliateside, der ikke bare skal være bygget op af en masse artikler. Men nærmere bygget op som f.eks. Smartguy (blot mindre størrelsesorden). Altså hvor man kan bladre gennem billeder, og gå ind på hver billeds "egen" side.

Eller kan I anbefale noget andet, har blandt andet kigget lidt på SmartWeb. Men tænker at der muligvis er et unødvendigt at få dem til det, hvis WordPress rækker. 

2) Hvis man vælger at lave en affiliate side i Wordpress, skal man så få en professionel til at sætte den op for én eller kan man klare det selv? (her skal det lige siges at mine tekniske evner er begrænsede)

3) Hvis I eventuelt har en affiliate side; hvordan lavede i den og hvad er de vigtigste ting at fokusere på, SEO el. lign.?
 

Ville være meget taknemmelig for alle svar, så på forhånd tak!

Mvh. Peter

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for svaret! Det er en super artikel, tak for den! 

Mvh. Peter 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)