Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det min tur, slagt mig ;)

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes sitet ser godt ud.

To ting jeg ikke så godt kan lide:

Det lille logo, syntes ikke det ville skade at gøre det større, tværtimod :)

Også den orange farve sammen med den blå, det er sku ikke ligem ig :D 

Ellers ser det godt ud! 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få fixed topmenu desværre :(

Subscribe er nu rykket i top, og kæmper lidt med at få det oversat, men syntes bare det sidder dumt hvor det sidder :) Samtidig med det, er der kun facebook logoet i bunden, hvilket måske er meget godt, så man ser det, men igen, syntes jeg der er lidt malplaceret :)

Det lille logo i topmenuen kan jeg godt lave større, men syntes det vil se dumt ud da det så vil gå udover menuen og det ved jeg sgu ikke om jeg kan li :D
Det orange, er for at ha lidt ala de samme farver som DNA produkternes kasser osv, og det blå er for at ha farven af UV med på siden :) hvilke farver det ellers skulle være, aner jeg ikke lige, men kom gerne med input :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fint med komplementærfarverne.
Tænker du godt kan gøre teksten i logoet tydligere, det er synd det er så "tyndt".

Måske også gå ind og slet "More Security Joomla Themes at TemplateMonster.com" i bunden, så det ser mere prof. ud.

Men ellers, godt gået! :-)
 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sabine Quardon:
Måske også gå ind og slet "More Security Joomla Themes at TemplateMonster.com" i bunden, så det ser mere prof. ud

Ja det kæmper jeg også lidt med, men det er kun på forsiden.. det burde slet ikke være der på et betalt site :) så det er også i gang :)

Du mener logoet i toppen ikke ? har forsøgt at gøre det lidt større nu :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes stadig det er svært at læse.
Men måske det bare er mig.
tænkte ellers at du kunne gøre teksten en anelse tykkere. 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Sabine at teksten i logoet forsvinder i din dobbelt-helix. Dog ikke så meget øverst på siden som på den større versionpå "Om Os" siden..... jeg ville faktisk fjerne logoet på "Om Os" siden, da det er allerede er vist i toppen.

Generelt syntes jeg at produkt billederne er alt for store (Tågesikringsbillederne er enorme). Hellere have et mindre billede ved teksten der så linker til en større version når man klikker på det.
Måske lave det lidt mere shop-agtigt med billede og så forklarende tekst ved siden af og lav en call out på siden, der påpeger at man skal kontakte jer for at bestille/få mere information, da det ikke er klart alle steder og I måske vil miste kunder der tænker "nå man kan ikke købe produkterne" uden at vide bedre.

Facebook ikonet ser lidt ensomt ud. Kan du vha dit theme placere det øverst til højre over menuen i stedet for?

Baggrundsfarven på forsiden er anderledes end de andre sider. Jeg syntes selv bedst om forsidens farvevalg. De andre sider flyder lidt sammen i bunden, da de er næsten samme farve.

Et interessant produktudvalg, der nok skal skabe salg.


Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der slog du jo så over i vulapyk, Jacob ;)

Jeg læser det som små billeder der kan gøres større ?
Har du en side du kan linke til så jeg kan se, for sådan som jeg forestiller mig det, bliver det noget knald at se på :)


Facebook logo er rykket nu :)

Forsiden er et billede, og kan ikke få det ind på de andre sider uden det vil stå "side om side" når siden så bliver længere :(

Ja jeg håber da også det vil komme til at gå :)

Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

På siden om os står der noget i retning af: Når du åbner denne hjemmeside accepterer du disse vilkår.
Hvordan har du tænkt dig, at jeg skal kunne tage stilling til, om jeg vil acceptere vilkårene, uden at åbne siden???

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Der slog du jo så over i vulapyk, Jacob ;)


Jeg læser det som små billeder der kan gøres større ?
Har du en side du kan linke til så jeg kan se, for sådan som jeg forestiller mig det, bliver det noget knald at se på :)

Det jeg mente var lige som du selv har det her: http://www.dna-solutions.dk/index.php/sidebar/item/40-dna-markering 

Så man har muligheden at få vist en større version af billedet, men på selve siden dominere billedet selv ikke så meget.

Christian:
Forsiden er et billede, og kan ikke få det ind på de andre sider uden det vil stå "side om side" når siden så bliver længere :(

Hvis du indsætter en custom CSS der hedder
#rt-main {
}
Så får billedet som baggrund på alle dine sider.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den URL, kan jeg ændre den til placeringen på webhotellet i stedet ? dvs dets oprindelige placering, eller skal jeg bruge linket som du skriver ?

og skal den i default.css eller template.css ? og hvilke linjer ?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)