Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det min tur, slagt mig ;)

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Den URL, kan jeg ændre den til placeringen på webhotellet i stedet ? dvs dets oprindelige placering, eller skal jeg bruge linket som du skriver ?

og skal den i default.css eller template.css ? og hvilke linjer ?

Det kan du men så skal du også kopiere selve billede filen til det samme sted. Det er den samme url som forsiden bruger, så hvis det var mig så ville jeg bare lade det være som det er. Du kunne selvfølgelig vælge at bruge en helt anden baggrung og så skal du bare sørge for at der bliver peget på den rigtige placering for billede filen.

Hvis du lægger den i default.css så burde det virke. Du skal finde den linie hvor der står

#rt-main {
background#4a4a4a;
}

Når det er sagt, så burde du slet ikke røre ved default.css eller template.css, da en opdatering af dit theme vil overskrive det og vil hvad du har ændret forsvinde. Du kunne selvfølgelig notere alle de ændringer til default.css du laver og når dit theme så bliver opdateret, så gøre dem igen.

Det du burde gøre er at installere en extension til Joomla, hvor du kan tilføje custom CSS og så tilføje 

#rt-main {
}
via den extension. En hurtig søgning gav mig bl.a. http://extensions.joomla.org/extensions/core-enhancements/coding-a-scripts-integration/head-code/25625 der ser ud til at kunne virke for dig.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes i den grad at du mangler info om hvad DNA markering er og hvem i er. Det kan være fint for folk der kan være førstegangskøbere af jeres prodult. Jeres menupunkt "om Os" siger bare slet ikke nok - synes næsten det er tom snak

"DNA Solutions er en virksomhed i stor udvikling! 
DNA markering er nyt i Danmark, og vi har været med fra start, hvilket giver os en stor fordel
da vi er langt foran vores konkurrenter.
Vi kan gi dig den bedste service, den bedste kvalitet, og de bedste priser på markedet!
Derudover gør vi alt for at gøre en handel så personlig som mulig, da ingen kunder er ens.
Vi går ind for et godt samarbejde, og er altid friske på en snak om hvad dit problem kan være
samt hvordan vi løser det på bedst mulig måde, hvad end det er DNA, tågesikring, eller GPS løsning du mangler!
I skal altid være velkomne til at kontakte os på mail eller telefon, uanset om det er 
ang. salg eller for at høre mere om vores produkter!"

Jeg ville dele det op og forklare 2) Hvad DNA markering er, 2) Hvem I er...ja sådan rigtigt. Er I ingeniører, kan I noget særligt mv... 3) evt. hvorfor I er de bedste

Det var mit råd herfra

Held og lykke

Caroline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Tak for indput :)

Det skal da tages til overvejelse :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt, så kan du jo læse hvad DNA markering er via forsiden på slideren hvor der står "DNA Markering - læs mere"

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Meget spænnende område du beskæftiger dig med.

Synes du er altfor produktorienteret. I stedet for at fokusere så meget på produktet, så forsøg at fokusere på behovet. Snak til folks følelser. Lidt mere Apple agtig. Why, how, what - I stedet for det omvendte. (og du kommer aldrig til why) Folk er ligeglade med om DNA markering er fantastisk. Du skal have folk til at snakke om dig, fordi du løser et behov.

Hvad er din vision?

Måske noget sådant på forsiden:

"Vi er dedikerede til at bekæmpe den øgende kriminalitet og beskytte dine værdisager, og hjælpe til at få de tilbage igen om uheldet skulle være ude.

- Vi kan fylde et rum, kontorbygning eller lager med røg, så en tyv ikke finder noget som helst. (Tågesikring)

- Vi kan hjælpe dig med at mærke dit udstyr og registrere det så politiet nemt kan finde ud hvem det tilhører. (Mærkning og aflæsning)

- Vi kan hjælpe dig med sporing af din bil, så politiet kan finde den. (GPS-sporing)

Vi sælger de mest avancerede produkter på markedet."

Med dette har du også givet en kort intro til dine produktgrupper. Når der gælder produkter, hvordan skal jeg vide hvilket produkt jeg skal gå ind på. Måske en oversigtside med alle produkterne, såsom du har på tågesikring.

Savner også lidt forklaring på hvorledes jeg skulle bruge dine produkter. Og, er UV/DNA aflæserne noget jeg skulle købe som virksomhed eller privatperson, eller er det politiet som skal bruge dem? Er det smart at have en sådan for at se om markeringen er intakt?

Menupunkterne er meget lange (eller pladsen for dem er for lille), så de kommer på flere linjer. Det er ikke så heldig.

Få en professionel til at læse og korrigere teksterne dine.

Lykke til

mvh Øyvind Strøm

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Øyvind

Der kom jo en helt masse jeg kunne kigge på, mange tak!

Vi er ude i ting jeg slet ikke har tænkt over, og det er lækkert at se folks indput :) Jeg har personligt tendens til at se mig blind i alt det her, og bare vil ha det færdigt her og nu, fordi man time ind og time ud, sidder og glor på de samme ting :)

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Jeg har hentet og installeret det nu, men kan ikke lige finde nogen customfil jeg kan putte det ind i ? :(

Du skal selv lave CSS filen. Dvs. lav en ny tom fil der fx hedder custom.css og placer den i en mappe du selv vælger/opretter fx templates/min-template/css/

Derefter går du til "Extensions > Plugin Manager" eller "Extensions > Module Manager"

Find "System - Add Custom CSS" og klik på den

I "Custom CSS File Path" angiver du stien til din nyoprettede fil, fx templates/min-template/css/custom.css

Så mangler du kun at indsætte

#rt-main {
}
i din ny oprettet fil custom.css og det skulle være klaret
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I Chrome blinker hele siden, når man trykker på et menupunkt.... (der kommer først en hvid side et spilt-sekund, derefter siden?..)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super det vil jeg da lige prøve så!

Siden gik ned i går, og har haft kontakt med webhotel som meddeler at intet er galt.. de fleste billeder mangler, samt jeg kan ikke komme til Admin siden :S



Tom :
Jeg prøver lige at kigge på det :) Bruger ikke chrome selv, så har ikke lige lagt mærke til det :) Takker!

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)