Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for en hånd?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

... Så anset mig som studentermedhjælper og lad mig klare de kedelige opgaver, så du kan fokusere på det du er god til!

Jeg kan klare følgende for dig:

- Opsætning af wordpress hjemmesider.
- Skrive tekster for dig. 12-taller i mundtlig og skriftlig dansk på STX A-niveau kan fremvises. Jeg har også fået glimrende karakterer i Engelsk.
  - Se eventuelt et eksempel på en artikel jeg har skrevet til min egen blog her http://www.uretiltiden.dk/en-guide-til-det-forste-ur-2/
- Pakke dine varer.
- Jeg har arbejdet i indkøbscenter som ungarbejder og har derfor erfaringer med opfyldning og trimning af varer samt oprydning og rengøring.
- I kraft af ovenstående har jeg også opnået erfaringer med servicering og vejledning af kunder.
- Jeg er generelt også ret ferm til teknik.
- Praktisk og fysisk arbejde er heller ikke noget problem - skal du have skovlet sne? :) 
- Jeg har også beskæftiget mig med affiliate marketing, så hvis du skal have løst opgaver inden for det felt, kan jeg muligvis også være behjælpelig.
- Jeg er lærenem, så jeg kan hurtigt sættes ind i nye opgaver.

Lidt om mig selv:
- Jeg er 21 år og bor i Aarhus C, så arbejdet skal være i Aarhus eller omegn, evt, kunne klares hjemmefra.
- Jeg er imellem to uddannelser, så jeg har mange timer tilovers og kan derfor være meget fleksibel med arbejdstider.  
- Jeg vil gøre alt for ikke at skulle på overførselsindkomst! Jeg har søgt massere af jobs, men prøver nu at være lidt proaktiv. 

Hvis du kan bruge en medarbejder med mine kvalifikationer, så tøv ikke med at skrive til mig her på Amino eller på mail mortenegholt@gmail.com. Kender du nogen, der kan bruge en som mig, må du også meget gerne give lyd. 

Dbh,

Morten Egholt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige denne tråd og håber nogen ser den :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)