Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud! - Søgemaskineoptimering af Wordpress (SEO)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer! 

Nu skal i bare høre :)

Jeg går med tanken om, at starte min side WunderMedia op og komme godt igang med denne side, men inden jeg gør det vil jeg lige smide et tilbud til folket herinde.

Kort om WunderMedia:

WunderMedia bliver et webbureau der kommer til, at arbejde med online løsninger til små websites eller private personer. Der vil blive udført arbejde som SEO optimering, Wordpress konsulent, Wordpress udførelse, mm.

Tilbuddet! Søgemaskineoptimering til Wordpress.

Har du en hjemmeside udført i Wordpress, men egentligt ikke har fået ordenligt styr på SEO delen, eller ihvertfald kunne bruge noget hjælp, så er her jeg tilbyder min hjælp til dig.

Du får følgende:

- 2-3 Søgeord - Der findes 2-3 søgeord indenfor dit emne som jeg kunne se potentiale i, at smide mere tid efter.

- Gennemgang af META delen - Der gennemgåes dit brug af meta-titler, meta-beskrivelser osv.

- Brug af H1 og H2.. tags - Der rettes og ses på sidens brug af H-tags.

- Installering og opsætning af plugins - Der installeres de plugin som vi mener der skal til for, at have en god SEO optimeret hjemmeside.

Alt dette får du for kun 500 kroner. Skriv til mig og kom godt igang med siden. 

Tilbuddet gælder kun for de 5 første.

Der er en betingelse for dette tilbud og dette er, at jeg har tilladelse til, at bruge dig som en eventuel reference når min side er kørende.

- Håber i kan bruge tilbuddet :) Lad mig hører fra dig.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Kan man være god til SEO når man staver sådan her = 

Søgemaksineoptimering 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var man vidst for hurtig på tasterne :) Hermed rettet.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Kevin Hansen:
Der var man vidst for hurtig på tasterne :) Hermed rettet

Og så giver du mig en stjerne fordi du ikke kan stave ?. Ja du skal nok få mange kunder med den indstilling.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Michael.

Jeg gav dig en stjerne af den grund, at jeg syntes ikke det var fair skrevet og faktisk "latterligt" det du skrev. Blot fordi man laver en stavefejl så stempler du mig som en der ikke kan finde ud af SEO som jeg har brugt uanede af timer på, at få ny viden i. Jeg bruger masser af tid dagligt på, at læse nyt omkring SEO og følge med i når google laver opdateringer, så bliver man da ikke glad når man modtager en kommentar som den du leverede der.

Din tone i den kommetar er rigtig kedelig hvorimod du blot kunne have skrevet noget mere flink om, at du blot ville gøre mig opmærksom på, at jeg havde en stavefejl.

Håber du kan følge mig.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan Kevin bare gi ham!Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hillerup.

Det var ikke ment som en skideballe til ham. Syntes bare ikke den tone er iorden på dette forum :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Michael:

Kan man være god til SEO når man staver sådan her = 

Søgemaksineoptimering 

Der er rigtigt mange jobs man kan have selvom man laver en simpel slåfejl en gang imellem, og når vi taler SEO er svaret også ja. Man kan godt være god til SEO selvom man laver en slåfejl i et indlægAmino.

Har du ikke andre ting at tage dig til Michael?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:

Jeg gav dig en stjerne af den grund, at jeg syntes ikke det var fair skrevet og faktisk "latterligt" det du skrev. Blot fordi man laver en stavefejl så stempler du mig som en der ikke kan finde ud af SEO som jeg har brugt uanede af timer på, at få ny viden i. Jeg bruger masser af tid dagligt på, at læse nyt omkring SEO og følge med i når google laver opdateringer, så bliver man da ikke glad når man modtager en kommentar som den du leverede der.

Din tone i den kommetar er rigtig kedelig hvorimod du blot kunne have skrevet noget mere flink om, at du blot ville gøre mig opmærksom på, at jeg havde en stavefejl.

Håber du kan følge mig.

Det var i overskriften at du lavede den fejl så jeg kan ikke lige se hvad der er latterlig i spørgsmålet. Laver du også dine søgeord på den måde ?. Og jeg har ikke "stemplet" dig som noget som helst, det er noget du selv har fundet på. Men fortsæt da endeligt med at svine dine potentielle kunder til. Det skal nok være godt for din forretning. Håber du kan følge mig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er meta-title??? Det må være noget nyt?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)