Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Chilismagning.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

UNDSKYLD, hvis det ikke er i den rigtige debat jeg skriver dette indlæg, og såfremt det strider mod alverdens regler kan Admin bare flytte eller slette dette indlæg. Wink

Som det fremgår af overskriften er vi en ny startet webshop www.chilismagning.dk I den forbindelse kunne det være dejligt med konstruktivt feedback til siden og dens opbygning. Jeg ved, at der er en masse dygtige iværksættere / webmaster / IT kloge osv. på denne side, så håber i vil bruge 1 min på at se siden og yderligere 1 min på feedback. 

På forhånd mange tak !!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det tog mig noget tid at finde frem til de chilier i faktisk har til salg. Prøv at rykke dem længere til venstre i menuen, da man normalt gennemgår denne fra venstre til højre, og jeg forventer normalt at finde produkter til salg som noget af det første.

Og hvad med at lave chili oversigtskortet klikbart så man kan klikke på en chili og straks komme ind til siden hvor man kan købe den. Gør det så nemt som muligt for folk at komme ind på siden hvor de kan købe noget, det må jo være målet med siden.

Men ellers synes jeg at det er et godt bud på en første udgave af en chilishop :D

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Rasmus. Jeg kan sagtens følge det du siger, men når man går ind på webshoppen er alle vores chilier på forsiden. De kan dog også findes på en underside. Skal det fremgå tydeligere?

Vh

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

syndes teksten i den lyserøde boks i højre siden er svær at læse. 

Måske er det bare mine øjne der har svært ved at læse det ? :) 

Ellers ser det godt ud

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Syntes helt ærligt det er en fin og lige til chillishop i har der - det er godt med de videoer i har på så kan man få sig en lille griner der. hvis jeg skal komme med lidt kritik, så hvis jeg ligger en Chilli i kurven og kigger i kurven så er der ikke en "shop videre" men jeg skal klike på jeres logo i toppen. en lille detalje. ellers fin side syntes jeg..

 

Vh. Benjamin

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Antag at dine kunder ikke ved alt om chili:

- Lav en grafisk visning af styrken (gerne på selve billedet)

 - Lav referencer til Chili-Klaus "den her blev spist her f.eks.". Dermed sælger du en historie, fremfor kun et produkt.

 - Salg af chili-event bør have billeder af de folk, som vil møde op på min dør, ligesom jeg gerne vil kunne læse om deres kompetencer.  

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej smsaway

Du har fuldstændig ret. Det skal rettes. Tak

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin.

Det skal der selvfølgelig være, så tak for din observation:-)

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jabob.

Der er flere ting du påpeger, så vi skal rette.

Fedt med den feedback!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg mangler at se jeres smileyrapport og/eller næringsbrev på hjemmesiden. Jeg ville personligt ikke købe fødevare på nettet, hvis det ikke var til stede.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)