Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Chilismagning.dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Ja glæder mig til sommer, hvor sortimentet er meget større:-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

CoolSlips.dk - Marc:
Jeg mangler at se jeres smileyrapport og/eller næringsbrev på hjemmesiden. Jeg ville personligt ikke købe fødevare på nettet, hvis det ikke var til stede.


Mon ikke de har styr på det - de sælger fødevarer og har helt sikkert undersøgt det inden de er gået i gang WinkConfused

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det har vi da :-)
Vi er godkendt af dem. Men jo kan godt følge det du mener med "bevise" det på siden ;-).

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias
Nu har jeg givet hver chili en karakter alt efter hvor stærk den er. Se det under "Info". Er det noget ala det du mener?
"Om chilismagning" er også under udarbejdelse :-)

Vh
Jimmy

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jacobsen:
Du kan i øvrigt købe alle eller næsten alle chili planterne i deres gartneri, jeg mener fra ca. april/maj men det står på deres side, når planterne er kommet op. Har selv købt en del planter af dem, bl.a. bhih jokolah, den må jeg sige var spicy :D, skala 10+++ (sjovt at give til de seje venner der tror de kan spise chili) :D men der er jo kommet meget stærkere siden jokolah var den stærkeste.

Ja jeg kommer der også med jævne mellemrum, da jeg pt. har været for doven til, selv at gemme frø og gøre dem klar til næste sæson hehe.

Jokolah er faktisk overraskende delikat. Jeg turde ikke købe den i starten, men da jeg så endelig fik smagt den var der ingen vej tilbage. Den er SÅ god i mange gryderetter alene pga. smagen. Styrken er stor ja, men når den lige bliver tæmmet en smule, så er den intet mindre end fantastisk. Så selvom den ikke er den stærkeste længere, så er det lige nu den bedst-smagende synes jeg Big Smile

@Chilismagning.dk
Var lige nødt til at give dig 5 stjerner. Jeg kan rigtig godt li' at du/i tager imod konstruktiv kritik på den måde. Der er ingen tvivl om i har lidt at se til med shoppen, men samtidig er jeg enige i, at hvis man vil lave en god forretning på chilier, så er det, det rette tidspunkt.

Held og lykke med det. jeres side er gamt i browseren, da man aldrig lige ved, hvornår man kunne bruge en håndfuld nye smagsoplevelser :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

chilismagning.dk:

Hej Tobias
Nu har jeg givet hver chili en karakter alt efter hvor stærk den er. Se det under "Info". Er det noget ala det du mener?
"Om chilismagning" er også under udarbejdelse :-)

Vh
Jimmy

Ja, det er meget godt. :-)

Dog får jeg altså stadig grønne rammer om billedet, selvom jeg ser siden på en Mac via Safari? 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tobias Hyldeborg:

Ja, det er meget godt. :-)

Dog får jeg altså stadig grønne rammer om billedet, selvom jeg ser siden på en Mac via Safari? 

Ok, det er åbenbart svært at ændre på, så det bliver bibeholdt når man anvender mobil, men er væk når man bruger pc.

Grunden til vi har ramme om produkterne når man anvender mobil, er for bedre at adskille produkterne fra hinanden.

Men det skal ikke være der når du ser siden på en mac..... jeg undersøger :-)

 

 

 

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Daniel Kold:
Jokolah er faktisk overraskende delikat. Jeg turde ikke købe den i starten, men da jeg så endelig fik smagt den var der ingen vej tilbage. Den er SÅ god i mange gryderetter alene pga. smagen. Styrken er stor ja, men når den lige bliver tæmmet en smule, så er den intet mindre end fantastisk. Så selvom den ikke er den stærkeste længere, så er det lige nu den bedst-smagende synes jeg Big Smile

JA det er en fantastisk chili, selvom den er uhyggelig stærk. Når man først smager en Naga Jolokia kan man ikke forestille sig, at der findes en stærkere chili, men som du siger er den overhalet af flere, og minimum 2 chilier er dobbelt så stærke som Jolokiaen...Utroligt!

---

Tak for stjernerne. Vi er glade for jeres synspunkter og meninger, og som i kan se bliver jeres inputs brugt til ændringer og tilføjelser på siden.

og Ja Daniel, hold øje med siden, vi håber på at kunne udvide sortimentet medio marts mdr. ;-)

Hav en god dag.

Vh

Jimmy

Chilismagning.dk 

 

 

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant ide. Hvad med at lave en blog, eller lign., hvor du jævnligt smider opskrifter på hvordan man laver forskellige retter, som bruger de forskellige chili typer. Jeg tror at det kunne motivere flere til at købe, og måske vil du på denne måde også få besøgende som egentlig bare leder efter opskrifter via søgemaskiner.

Mvh Carsten

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.
Det er en rigtig god ide. Vi er enige om, at det klart skal tilføjes siden, nu skal vi bare lige finde ud af, hvordan vi får gjort det?!
Men tak!
Jimmy

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)