Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på min youtube kanal men ingen adsense konto ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen herinde der kan hjælpe eller evt. henvise til et firma der kan hjælpe med Adsense ?

Jeg har for lang tid siden søgt om at få annoncer på min blog www.Annetteskager.com, men jeg blev afvist. Da jeg havde rettet op på en masse døde links osv. søgte jeg igen. Men fik samme svar. Jeg aner ikke hvorfor.

Nu har jeg så oprettet en youtube kanal: Annettes cupcakes, og der er reklamer før flere af mine videoer, men jeg har jo ikke nogen adsense konto, så jeg har ikke set nogen penge. Jeg har prøvet at ville ansøge igen, og så bare bruge youtube kanalen istedet for bloggen. Men når ansøgningen kommer frem er bloggens adresse "fortrykt" og jeg har ikke mulighed for at ændre det til min youtube kanal. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre ? Der må jo være nogen der tjener lidt penge på mine videoer et sted ;) 

Annette

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen bud til at hjælpe mig videre ?

Jeg ved godt at det kan være lidt tricky med google, men tænkte at nogen måske meget hurtigt kunne se på min blog hvad problemet er. Har jeg for mange billeder med links ? Er det fordi jeg har andre annoncer ? De skriver noget om usædvanlig mange popups, det kan jeg jo ikke se, og jeg ved slet ikke hvordan man fjerner dem.

Det handler i bund og grund om at få min ansøgning godkendt så jeg kan få koden sat ind på min youtube kanal, det er her jeg vil have gang i noget indtjening. Som skrevet ovenfor så er der reklamer foran flere af mine videoer, så jeg må have nogle penge til gode et sted.

Annette

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, men det er mit indtryk at denne tråd bliver "bumpet" dvs. bliver synlig på side 1 hver gang nogen skriver. (hvis nogen ved at det forholder sig anderledes må i gerne sige til)

Desuden er jeg personlig interesseret i udfordringen du beskriver. :)

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Annette Rasmussen:

Hejsa

Er der nogen herinde der kan hjælpe eller evt. henvise til et firma der kan hjælpe med Adsense ?

Jeg har for lang tid siden søgt om at få annoncer på min blog www.Annetteskager.com, men jeg blev afvist. Da jeg havde rettet op på en masse døde links osv. søgte jeg igen. Men fik samme svar. Jeg aner ikke hvorfor.

Nu har jeg så oprettet en youtube kanal: Annettes cupcakes, og der er reklamer før flere af mine videoer, men jeg har jo ikke nogen adsense konto, så jeg har ikke set nogen penge. Jeg har prøvet at ville ansøge igen, og så bare bruge youtube kanalen istedet for bloggen. Men når ansøgningen kommer frem er bloggens adresse "fortrykt" og jeg har ikke mulighed for at ændre det til min youtube kanal. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre ? Der må jo være nogen der tjener lidt penge på mine videoer et sted ;) 

Annette

Hej Annette, ved ikke om du kan bruge mit svar, men med hensyn til din hejmmeside (altså du ikke kan vise Google annoncer fra Adsense), så tror jeg det er fordi en betingelse er at du ikke viser annoncer fra andre og det gør du jo? Jeg er kun en ren amatør med min google adsense for sjov, men jeg mener reglerne er sådan? 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det mente jeg ellers at jeg godt må. Der står godt nok at det er affiliate der er tilladt, og det er det jo ikke. Men troede faktisk at det var okay. Jeg kan sagtens bruge dit svar:). Den nemmeste måde at få oprettet den her adsense konto i forhold til youtube, er jo nok at få den godkendt igennem bloggen.:)

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)