Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ligegyldigt, lad være med at læse....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg retter lige mig selv, teksten er med i kildekoden og derfor relevant for søgemaskinerne også, men den er jo ikke skjult for brugerne så derfor har jeg svært ved at se problemet. Omplacering af indhold med f.eks. Jquery har været brugt i årevis :-) 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er slet ingen problemer, jeg giver max respekt for måden det er gjort på, det kan da godt være jeg er bagud og det har været brugt i årevis, men det er første gang jeg er stødt på det så tydeligt, det er jo ganske klart for at robotten skal se den tekst som vigtig og ikke for mig som forbruger der skal spilde tid på at læse den

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det smart, måske er det ikke. Formentlig kigger Google kun på hvor i koden det content befinder sig og ikke scriptets visuelle placering af det. Det ved jeg ikke, men jeg ved til gengæld, at det ikke er noget, du skal bekymre dig om. Du har mange andre ting at tænke på. F.eks. er hastigheden af dit site meget meget langsom. Jeg ville løbe skrigende væk som kunde. Din forside tager f.eks. 16 sekunder om at hente frem. Og det er såmen ikke fordi siden ikke er optimeret, men svartiden til serveren er synderen. 

Her er en test fra www.gtmetrix.com:

4520.GTmetrix-report-www.nicolepiper.com-20140211T052041-v9zSSJjF.pdf

Jeg nævner ikke det her som en provokation, men for at sætte det hele lidt i perspektiv og få fokus på de lavest hængende frugter, som du kan få allermest ud af. :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael S. Nielsen:
Hmm...nu er jeg pludselig vildt nysgerrig.  


Jeg tror det er et ganske almindeligt SPAM (Sites Placed Above Mine)-issue. 

Og jeg gætter at SEO-tricket er et der er nævnt i bogen SEO-LEX.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita,

Det er nok ikke helt forkert.  ;-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Jeppe, har lige været igang med at få den gjort hurtigere for en måneds tid siden, og det har faktisk virket indtil i dag, men nu ser det ud til der er et problem igen, det er noget vi må have kigget på:)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)