Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Heberlife

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens, Kravene i Amway + LR er ikke spor anderledes end i Herbalife.

Ingen salg = Ingen indtægt.

Lidt salg = lille indtægt.

Stor salg = Ok indtægt.

Stor salg + uddannelse af nye forhandlere = Rigtig god indtægt.

OG HBL har INGEN KRAV til Varekøb..........At man så som forhandler vælger at købe ekstra produkter hjem sidst på måneden for at få del i en Bonus på 2 el. 4 % fordi man har været sløv igennem hele måneden.......det er jo helt op til den enkelte. De 50% fortjeneste på ethvert kundesalg beholder man jo stadigt!

LR har rigtig mange produkter indenfor hudpleje&kosmetik, men meget få indenfor kosttilskud & vægtregulering.

 

Hvis man overvejer at starte op i MLM bør man overveje følgende:

1) Hvilken support kan jeg forvente i det daglige arbejde? personlig instruktør mv.

2) ER der etableret et supportsystem/websider til evt. fælles markedsføring, rekruttering, varesalg og lign. ?

3) Hvad skal jeg investere af tid for at opnå en indtægt på f.eks. 5000 kr/mdr. i løbet af 3 mdr. ?

4) Kommer kunderne til mig - eller skal jeg finde kundekredsen i min venne-/familiekreds ?

5) Hvor ofte kan jeg lave salg til samme kunde ? Hudpleje tager måske 3 mdr. at bruge før kunden skal have en ny portion. Kosttilskud (proteinmix) som erstatter 2-3 måltider mad, har et gensalg hver 2/3. uge.

Men tænkt jer om derude - Har lige fået 2 nye ex LR-forhandlere i min organisation, da de begge følte sig overladt til sig selv i LR. Stil krav til din mentor - vær evt. parat til at vælge en anden hvis kemien ikke passer.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er ikke helt rigtigt det du siger, for i LR er man som sagt ikke nødt til at købe noget for at få salg.

Det er korrekt, at LR har færre produkter indenfor kosttilskud og vægtregulering, men det er nemmere at få folk til at begynde på det, da det ikke er lige så omfattende og dyrt som hos Herbalife. Men med samme effekt.

Forstår ikke dit sidste udsagn vedr. de 2 LR-forhandlere. I LR kan man ligesom i Herbalife få alt den hjælp man vil have, man bliver dog ikke hele tiden ringet op og får at vide, at nu skal man lige sælge så og så meget, hvilket åbenbart er Herbalife-facon.

Giver dig helt ret i punkt nr. 5 - men så er det jo godt at der er begge dele i LR, altså også større chance for "at få nogen på krogen".

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

"min far har den største hammer...". Vi arbejder med hver vores leverandør - og bliver næppe enige. Der er sikker fordele hos begge. SÅ lad os istedet prøve at sammenligne med FAKTA, således at læseren kan få værdi af snakken. Herbalife tal i parates. Hvad er LR's tal?

1) Marketingplan:  a) Hvad er avancen på kundesalg? (50%)      Royalty på Downline omsætning? (5%)       I hvor mange led? (3)       Øvrige bonuser? (2-4-6 %) 

2) Omsætning worldwide? (25 Milliarder)              Vækst gennem sidste 3 år? (25% per år)           Antal kunder worldwide?  (50 mio.)

3) Hvilke Markedsføringsværktøjer bruges til at generere kunder ?  Internet, Fedt% målinger, Opslag/flyers  

  

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

swingkid:

Hej igen,

"min far har den største hammer...". Vi arbejder med hver vores leverandør - og bliver næppe enige. Der er sikker fordele hos begge. SÅ lad os istedet prøve at sammenligne med FAKTA, således at læseren kan få værdi af snakken. Herbalife tal i parates. Hvad er LR's tal?

1) Marketingplan:  a) Hvad er avancen på kundesalg? (50%)      Royalty på Downline omsætning? (5%)       I hvor mange led? (3)       Øvrige bonuser? (2-4-6 %) 

2) Omsætning worldwide? (25 Milliarder)              Vækst gennem sidste 3 år? (25% per år)           Antal kunder worldwide?  (50 mio.)

3) Hvilke Markedsføringsværktøjer bruges til at generere kunder ?  Internet, Fedt% målinger, Opslag/flyers  

  

 

 

altså jeg kan få alt ud af snakken bare ved at vide at jeg ikke r tvinget til at købe ind for at få en bonus. om så bonusen hedder det ene eller det andet spiller da ingen rolle.

 og jeg kan da også komme med nogle tal.... har jeg 2 forskellige kunder som hver køber for 1000 kr i måneden. så har jeg en passiv indtjening på 60 kr ca...UDEN at jeg selv er nødt til at bruge penge for at få dem... og produkter er det vist nok at at vælge af her. over 600 forskellige produkter til alt godt i hjemmet, og kropspleje, kosttilskud, og hvad de andre nu også har. og så kommer diverse partnerstores. oven i hatten som telefoni, blomster, vin, lamper/lys, og nu i sverige og snart i dk, elektronik, som kendte mærker som HP, sony osv.

 så kan man jo bare lave sine kunder og starte sin forretning.

dette er for mig at lave en god forrretning. selvfølgelig kræver det også hårdt arbejde som alt andet.

når vi snakker produkter er jeg sikker på at mange firmaer er lige gode... på det ene eller andet

jeg vil slet ikke komme ind på bonusser for jeg er sikker på alle firmaer har så forskellige mange bonuser at det er svært at holde styr på.

 

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Min svigermor er Herbalife forhandler og jeg har været med til et møde i Fredericia ( hverve møde) med spisning og det hele.

De viste film om Forhandlere der solgte godt, man så en film hvor de var på luksus ferie, problemet var bare at det var de samme 3 mennesker der var med på filmen samtlige 60 billeder.  de fortalte stort set kun om hvor rige man kunne blive.

Derud over under maden skulle folk der havde tjent godt i måneden før op på scenen og fortælle hvor mange penge de havde tjent og der eftertrådte de lidt til siden og danse i takt til live musikken og efter en 20 minutter stod der en 20 30 mennesker på scenen og dansede en ind studeret dans til musikken, og forhandlerene omkring bordene var helt oppe og ringe. JEG VAR RYSTET!!

Derud over har jeg et problem med mine svigerforældre da de tit sidder og fortæller om hvor mange ting de forskellige produkter kan helbrede.

For mig og se er det nogle smarte folk der laver plat på en stor flok naive mennesker der ikke har så meget i deres hverdag og ikke kan sige nej til alle de drømme herbalife giver dem om rigdom

Lov mig henrik du vælger et andet produkt at sælge. ( svigermor har ikke haft tid til hendes børnebørn i 2 år pga Herbalife)

Venlig Hilsen Ricky Thomsen

 

 

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har i mellemtiden trådt helt ud af Herbalife - af flere grunde,

1) Det er en tidsrøver ifht. indtjening - Der skal arbejdes 20-25 timer om ugen for at opretholde en kundekreds på 20 kunder - Det er meget ved siden af fuldtidsarbejde!

2) Der findes både billigere og bedre proteinpulver

3) Der er for mange historier - Og mange forhandlere på scenen overdriver deres indtjening/kundekreds mv., for hvem ønsker at stå som det dårlige eksempel....

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)