Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress NY baggrund - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Inden jeg opgiver og får en anden til at lave min hjemmeside (en ny), vil jeg lige høre jer eksperter til råds! ;o)

Har lavet min egen hjemmeside via wordpress.com, er ikke en haj til det og kender SLET ikke til koder osv som kan kræves. Siden er ok og fungerer til mit nuværende behov, MEN jeg vil rigtig gerne finde en mere levende baggrund (mønster, landskab, billede, blomster eller lign.), indsætte billeder med et mere prof udseende, men HVORDAN??? Indifferent

Kan nogen hjælpe??? (Gerne skåret ud i pap! WinkEmbarrassed )

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit theme under støtter dette, så kan det lade sig gøre.

Der plejer at være en theme menu i wordpress admin siden, her skal du kunne skifte din baggrund, hvis du theme understøtter det.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt kan det i nogle themes gøres vha. theme options.
Alternativt kan det gøres ved code-editoren i WP(Og hermed ikke den der redigerer dine posts, men den der ændrer de forskellige filer) - kan ikke lige huske navnet på den :)(Nu er det noget tid siden jeg har beskæftiget mig med WordPress)

Peacock.nu

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar, jeg tænker om man kan kopiere/downloade gratis CSS koder og copy/paste dem under fanen "editor" eller under "rediger CSS"??? (Hvis ikke dette er for omstændigt) Jeg er nemlig ikke interesseret i de baggrundsfarver WP udbyder, vil gerne have noget mere levende/mønstret evt. Problemet hvis jeg selv forsøger at sætte et billede som baggrund opstår det flere gange efter hinanden og ikke bare som ét stort billede?

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville hjælpe meget med et link til din side, eller navnet på det theme du bruger.

Hvis du arbejder direkte på Wordpress.com, uden at være premium bruger, så er der grænser for hvor meget du kan ændre. Så vidt jeg husker, er det ikke muligt at redigere i CSS, eller i det hele taget redigere i wp-filerne, så dine muligheder afhænger igen af funktionerne i dit tema, og kan variere meget fra tema til tema. 

Derfor er det umuligt at rådgive dig, uden at vide hvilket theme det drejer sig om.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)