Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ølstafet: Att Martin Thorborg, Toke Kruse og Clark Knøsen

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ærligt til dig, så er jeg lidt flov over at mit tal er røget over 2K, men dit er over 13k. Så jeg forstår godt du finder noget patologisk ved os andre.

Cookie - John Hannover:
Nu ved jeg så hvordan du ser på det, og godt nok - det er jo din ret - og så må vi håbe vi andre citat FANME TAR OS SAMMEN  - fint gået Gita  Du har ikke lige fået en for meget til halsen inden udfaldet

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 

Gita Street:
Efter jeg har hjulpet cirka 2000 gange herinde i forhold til SEO, webprogrammering og WordPress


"Du kunne ikke tage mig seriøst."

Undskyld - sort snak - jeg kan misse noget eller ikke huske et eller andet, men hvad har din gode hjælp i SEO osv at gøre med det her???  

Du mener at de 2000 du har hjulpet så er på dins ide om ølstafet er godt?

Det er lidt sort snak Gita - selv en sen fredag - Jeg synes du er ude i pjat når du beder en lang række fornuftige mennesker der argumenterer mod øl stafet om FANEME AT HOLDE OP men fred med det, nu ved vi hvordan du ser på det og det vel fint.

Jeg synes som sagt ikke det er alvorligt og slemt, men dog en skidt ide samme uge som aviserne har fortalt om unge der drikker sig til døde i drukkonkurrencer, som godt nok ikke går ud på EN øl, men som har helt samme princip - gi staftetten videre i en video hvor du drikker dig i gulvet - også til helt unge som sidder alene og får stafetten og skal gi den videre. Aviserne har beskrevet det ret slemt om drikkekonkurrencer som er helt oppe i tiden netop nu - stafetter.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Cookie - John Hannover:
Det synes jeg hver må mene som hver vil, men at kalde folk der måske synes det er skidt på et iværksætterforum med mange teenagere at lægge op til ølstafetter, må vel gøre det uden at være til grin eller irettesagt af mor Gita den frie - ligesom andre vel må synes det er OK det har jeg intet mod.


Du er blind og døv - og har selv valgt at være det.

Pøj pøj med det. Du har vel lavet 15k indlæg inden længe. Det kører bare Wink 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 00:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Stop med at være moralens vogter og fordømme. Tag en pilsner, ryg en smøg men mest vigtig, kom videre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Ærligt til dig, så er jeg lidt flov over at mit tal er røget over 2K, men dit er over 13k. Så jeg forstår godt du finder noget patologisk ved os andre
sort snak - hvad har det med diskutionen at gøre???

Aviser og TV har seneste måned beskrevet hvordan drukkonkurrencer kører mellem unge som stafetter hvor EN drikker en bunke vodka og udfordrer den næste der skal uploade mere end det, og udfordre en til til endnu mere.

Jeg ved da godt, at en øl er helt ufarligt og mange vil så se det her som bare sjov og fred med det, men hvordan pokker du, hvis du ellers er ædru sådan en sen aften kan blive så æderspændt med FANEMA og mystiske referencer til antal indlæg. Jeg har blot konstateret, at jeg faktisk til nu har set dig som fornuftig og nu ikke synes det længere, og du har det ret til at synes det samme om mig men hvad det dog har med 2 K og 13 K at gøre - himmel dog - godt jeg ikke skal ha med dig at gøre i det daglige - sorry

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Du er blind og døv - og har selv valgt at være det.
 
Pøj pøj med det. Du har vel lavet 15k indlæg inden længe. Det kører bare
Nu er det vel ikke blind og døvt at læse at myndigheder og andre ser et problem i alkohol konkurrencer og stafetter på you tube o.l. men det er jo erkendt, ikke det samme som at sige denne staffet har samme niveau

Den kunne bare legitimere det i en del øjne.Jeg forstår nok slet ikke din aggression . Jeg gentager, jeg synes ikke ideen var slem men at at den er dårligt timet i mine øjne når den kommer samme uger som de mange historier om alkohol stafetter der er livsfarlige.

Der er ikke et spørgsmål om moral eller ikke, jeg drikker da øl og andet - bare dårlig timing i forhold til netop alkohol stafet som så mange med god grund advarer mod disse uger.

Jeg kan ikke se hvad det har at gøre med dine givet fine 2 K indlæg målt mod mine - i det mindste generelt velmente (kan ikke tal men givet flere) - indlæg som i hovedsag svarer ret konkret på regnskab og kontrakter). 

Jeg forstår ikke du blev og er - så pokkers aggressiv at vi andre faneme skulle holde kæft - men tror du ikke bare vi skal lade den ligge der som voksne mennesker. 

god weekend John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Skouhus:

Stop med at være moralens vogter og fordømme. Tag en pilsner, ryg en smøg men mest vigtig, kom videre.



Kloge ord.

Sådan er der altid nogen, der er klogere end jeg er  - og som jeg kan lære af :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Jeg kan ikke se hvad det har at gøre med dine givet fine 2 K indlæg målt mod mine - i det mindste generelt velmente (kan ikke tal men givet flere) - indlæg som i hovedsag svarer ret konkret på regnskab og kontrakter). 


Nu hvor du forsøger at "modargumentere" med at jeg har fået "et glas for meget".

2K indlæg er rigtigt skidt brug af ens tid. 15k er totalt langt over "at få et glas for meget".

Så stopper jeg også her. Du kan selv tænke over den - eller lade være.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 01:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op. Sikke en børnehave :-)

Det er klart, at det måske ikke er så smart hvis der er unge mennesker til steder og om det er godt at lave sådan et stunt her med at drikke en øl, det ved jeg ikke - Men det er da frisk gjort, syntes jeg.

Dog syntes jeg ikke at det er i Amino's ånd at lave samme former for mudderkastning som de gør inde på Christiansborg ;-)

God weekend. Skype-Giggle

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 01:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Tag dig sammen Gita.

Gita Street:

Cookie - John Hannover:
Jeg kan ikke se hvad det har at gøre med dine givet fine 2 K indlæg målt mod mine - i det mindste generelt velmente (kan ikke tal men givet flere) - indlæg som i hovedsag svarer ret konkret på regnskab og kontrakter). 


Nu hvor du forsøger at "modargumentere" med at jeg har fået "et glas for meget".

2K indlæg er rigtigt skidt brug af ens tid. 15k er totalt langt over "at få et glas for meget".

Så stopper jeg også her. Du kan selv tænke over den - eller lade være.  


Det lyder da til at du har fået lidt for meget indenbords!

 

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)