Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med over 200 brugere på under 2 måneder søger wordpress udvikler.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig. 

Jeg og to andre gutter har en sportsside, hvor der bliver lagt betting tips op hver eneste dag, og vi skaber så god profit derinde, at vi på siden 25 december, hvor vi gik online, har fået over 200 brugere på hjemmesiden. Ud af dem, er der en del betalende brugere.

Vi har en hjemmeside lige nu, men vi søger en som kan finde ud af at udvikle i wordpress, som kan videre udvikle hjemmesiden.
Vi ser helst at du ind går som partner i firmaet. 

Hvis du skulle være interesseret i at høre nærmere, så send mig en privat besked right away, og lad os tage en snak.

med venlig hilsen

Betting.  

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betting,

Tillykke med jeres vækst - det er fedt at høre om. :-) 

Jeg forstår ikke, hvorfor I vil have at udvikleren indgår i et partnerskab? Hvilke fordele giver det udvikleren? 

I øvrigt, så bliver du nødt til at specificere mere grundigt, hvad det er, I skal have udviklet. Er det et forum? En informationsside? Er det moduler/plugins? 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Christian,


Tak for din henvendelse. Udvikleren bliver en del af voksende firma, som på sigt kan blive rigtig stort. Så det bliver ikke bare et beløb her og nu for udvikleren, det kan blive til meget mere. 


Vi har allerede en hjemmeside, men vi har brug for videre udvikling, f.eks. en chat, nyt logo, et banner, ny registreringssystem osv. Hvordan det bliver udviklet, om det bliver kodet eller er ren plug ins, er ligegyldigt for os, bare det fungerer. 

Med venlig hilsen

Betting. 

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Over 5 henvendelser, mange tak! Det er kanon! Er der flere derude? 

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det lyder super lækkert..

Jeg er meget intra med at være udvikler for jer, i kan evt sende mig en mail med nærmere info..

Hilsen

UngWebdesign

info@ungwebdesign.dk

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke fundet en til at varetage opgaven, så skriv.

Udover at ha' god forstand på det der kræves for at sætte de ting du nævner op - så er jeg også en rigtig god bet-freak ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)