Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på grøntorvet og solhjulet

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, dette er min første post.

Jeg er igang med at starte selvstændig virksomhed inden for fødevarebranchen. I den forbindelse har jeg bla. brug for at købe frugt, grønsager, dadler og nødder, som er meget dyre i den lokale grønthandler.  Er der nogen der ved hvor meget der er at spare ved at handle på grønttorvet og solhjulet? 

På forhånd tak.

Hilsen EM 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at grøntorvet ikke er specielt billigt. 

Hvad du kan få af priser afhænger normalt af hvor stor årlig omsætning du har hos de enkelte leverandør.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage til kontakt til megafood i Brande, de har i hvert fald nødder!

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg bor selv i KBH, så måske er Brande lidt for langt væk? Eller måske bringer de ud? 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Det lyder lidt avanceret at regne min årlige omsætning ud, nu hvor jeg ikke engang ved hvor mange som vil købe mit produkt. Jeg har overvejet at høre min lokale grønthandler om vi kunne lave en deal om at handle "sammen" ind på grøntorvet. Så bliver prisen vil billigere? 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De bringer ud, enten ved at du har en fragt grænse, hvor du så kan opnå gratis fragt, hvis du køber for et beløb eller også så koster det nok nogle hundrede kroner at få det leveret.

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grøn tanke, tak for imput. Kan du uddybe lidt mere hvorfor at det er godt at holde sig til få leverendører? Bliver det ellers for uoverskuligt eller hvorfor? Jeg er jo helt ny, så jeg vil gerne vide så meget så muligt og høre andres erfaringer. 

Jeg er lige blevet kunde hos solhjulet nu, og kan derfor se deres priser. Jeg synes dog ikke de ting jeg skal bruge virker specielt billige. Dere er kun en ting, som er meget billigere. Jeg synes heller ikke at deres varebeskrivelse er særlig god, og det er lidt frustrerende når jeg har brug for flere detaljer om varen. Men man kan vel altid maile dem og høre mere.

hilsen Elsemary

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare nemmere med saa faa leverandorer som muligt. Dermed kan du ogsaa komme op paa nogle maengder hvor du kan slippe for at betale fragt osv.

Fra Farum
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil forslå dig at tage en morgentur til grøntorvet, og tale med et par at de store leverandører af frugt og grønt. Jeg handler der jævnligt - primært blomster men også en del grøntsager og frugter. Jeg synes at deres priser på mange varer er en hel del billigere end i det lokale supermarkeder, især hvis du køber lidt større mængder.

For at kunne handle på Grønttorvet skal du have et kundekort. Det får du ved at henvende dig til TorveService på torvet.

Held og lykke med projektet.

Nina Thomsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)