Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop. Prestashop eller Wordpress?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Hvis jeg skal lave mig en webshop med meget få vare. der skal sælges øl-bong og andre druk ting :-) 

hvad ville i anbefale mig at bruge Prestashop eller Wordpress. jeg har fundet en til at lave den for mig. men hvad ville være nemmest for mig som ikke er så god til sådan nogen til at finde ud af når der skal skiftes priser og vare osv? 

Mvh. Christian Emil Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento ;0)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Packroff:
Magento ;0)

Som nybegynder med meget få varer vil jeg mene at Magento er totalt overkill.

Til dit behov ville jeg sige Wordpress + Woocommerce. Det er nok det nemmeste at komme i gang med og indlæringskurven er ikke så høj som i de 'rigtige' shopsystemer (prestashop, magento, mv.).

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har haft flere webshops som stadig er successful og solgt. Jeg startede med en firma som jeg ikke kan huske nu, men derefter har jeg haft Golden Planet og derefter havde jeg prestashop. Min virksomhed har nu Wordpress som ikke er en webshop men hjemmeside.

Jeg vil altid vende tilbage til Presta shop men jeg har ikke prøvet wordpress hjemmeside, de siger at den skulle være go..

Hvis jeg skulle brug en wordpress hjemmeside så vil jeg kontakte Phillip Dhyrr Hobbs fra Your Virtuel Ninja som også er her inde. Han har arbejdet min hjemmside og jeg kan varmt anbefale ham.

Mvh

Eric J. Christiansen
Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress med Woocommerce er en super løsning. Nem at bruge og kan sammen med fx Weaver temaet, få et meget personligt design. Sig til hvis du har brug for hjælp. Vi tilbyder webshops i netop Woocommerce, til kun 4000,- ex moms lige nu :)

Mvh. Katrine, DesignStudio.dk

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet magento prestashop wordpress oscommerce opencart, og vil også sige hvis du er ny til dette ville jeg også vælge wordpress men har du prøvet nogle af de andre, virker wordpress meget forvirrende da man tydeligt kan mærke det er en blog og ikke en webshop. 

Mvh Christian Andersen, maler.os-2.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gange tak for hjælpen alle sammen jeg har fået svar på alt det jeg gerne ville have svar på TAK :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PS - Skandiaweb har også en billig løsning hvor de står for alt, hvis du kun har få produkter til webshoppen (men det er så useriøst for mig) men måske dækker det dine behov. Og hvem ved - i det lange løb er det måske billigere fordi det sparer dig for tid. Men tjek det ud eventuelt. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skandiawebs løsning er ikke billig,   du risikerer en lang opsigelsestid, og kvaliteten er iøvrigt meget svingende.

Det er heller ikke en løsning man bare sådan lige "tjekker ud". Lige så snart du kommer i kløerne på deres sælger, vil de arbejde benhårdt på at få dig til at indgå en aftale om en "gratis løsning" hvor det viser sig, at kun designet er gratis, men du kommer til at betale for både oprettelse, og et månedligt abonnement på ca. 500,- (som skal betales forud for et år ad gangen, dvs. du får en regning på 7-10.000 for det første år).

Hold dig væk fra skandiaweb, er mit råd. Så hellere Dandomain, hvis du ønsker en hosted løsning. I det mindste er deres priser gennemskuelige og deres markedføringsmetoder reelle.

Men sats du trygt på enten Prestashop eller Wordpress. De kan begge give rigtig godt indblik i hvordan sådan et shopsystem virker. Det koster dig kun nogle få håndører, og der er masser af gratis hjælp og support i begge systemers communities, og her på Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok sorry - jeg kiggede bare lidt på webbet og så de havde sådan en miniløsning. Jeg kender dem ikke selv. Nej klart! Hold fingrene fra dem så!

Sorry!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)