Hej, Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til valg af løsning til at håndtere livechat og helpdesk på min hjemmeside. Lige nu bruger jeg Zopim til live chat og Freshdesk til at håndtere helpdesk/email henvendelser. Begge fungerer egentlig fint hver for sig, men de kan ikke snakke sammen. Jeg er ikke helt 100% tilfreds med Freshdesk, men har ikke kunne finde noget bedre på dansk, der er fleksibelt nok. Jeg har ikke brug for en kæmpe løsning, da jeg bare skal have en måde at håndtere email/chathenvendelser fra kunder på. Det er hovedsageligt af teknisk support så det behøver ikke håndtere leads, projekter, osv. Hvis nogen kan komme på et smart all-in-1 system, så ville det være super! Jeg har kigget lidt på Zendesk, men syntes ikke det er fleksibelt nok til at kunne blive integreret ordenligt på hjemmesiden - eller måske det bare er mig? Inspiration modtages med kyshånd :) Hilsen Jesper |
Prøv at kigge på Zendesk og Olark - de kan snakke sammen :)
Zendesk til tickets support, og Olark til chat.
Zendesk har også chat indbygget, men har hørt at det er bedst med Olark oven i :)
Zendesk har en super fed api, jeg har selv brugt den, så den kan nemt komme på din egen hjemmeside.