Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikkert simpelt spørgsmål om hvilken webshop er nemmest

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog ikke for mig, Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig på en skala fra 1 til 5, hvor 5 er sværest, hvor en hjemmeside som https://thecontrollershop.com/ ville lande.? Og om hvilket moduler/type webshop der er brugt og om det skal opbygges fra grunden eller om det kan købes færdigt.

Venligst hilsen

Henrik

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Nodex IT Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke man sige "hvor svært det er" da det er relativt men det er i hvert fald helt sikkert, at det ikke er billigt at få det lavet helt fra bunden af. Umiddelbart kan jeg ikke lige gennemskue om det benytter sig af et kendt CMS men kan dog sige så meget, at det er bygget på PHP. :-)

Der findes mange lignende moduler til kendte CMS som Drupal, WordPress og hvad der nu ellers findes.  http://codecanyon.net/ har mange webshop plugins til WordPress.

Hilsen,
Baha 

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Handersen1975,

Vi ville godt kunne lave noget lignende til dig for 4000,- ex moms, hvis det har interesse??

Mvh. Katrine, DesignStudio.dk

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit svar.

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Jeg skal lige være helt sikker.

Så i kan lave en hjemmeside med samme valgmuligheder som det de har inde under "lab" sektionen for 4000 kr, som jeg selv kan smide flere produkter op på og selv lave om hvis der skulle være ændringer i produkter.?

Jeg vil gerne snakke nærmere med jer hvis dette er muligt. Men det skal være med henblik på at jeg ved tryk på en knap som kunde selv kan vælge hvilken shell, tekst, og se ændringerne ske med det samme, så jeg kan se hvordan det færdige produkt ser ud.

Ser frem til at høre fra dig.

Hilsen

Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)