Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageSpeed Insights

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber på lidt hjælp til den her:

Eliminate render-blocking JavaScript and CSS in above-the-fold content

Your page has 3 blocking script resources and 3 blocking CSS resources. This causes a delay in rendering your page.

None of the above-the-fold content on your page could be rendered without waiting for the following resources to load. Try to defer or asynchronously load blocking resources, or inline the critical portions of those resources directly in the HTML.

Remove render-blocking JavaScript:

Hvordan fjerner jeg ovenstående og hvilke indvirkning har det på min side?

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har den indvirkning, at browseren skal læse og parse de javascript filer før den kan vise indholdet af siden. Det skaber en mindre forsinkelse.

Det kan løses ved enten at placeres javascript i bunden af siden (lige over </body> f.eks.) eller ved at sætte async ind i script tagget så javascript filerne indlæses asynkront.

Det er dog ikke så nemt i Wordpress lige at flytte dem, men du kan nok finde noget på google (søg f.eks.: wordpress move javascript to footer). Du riskerer dog at nogle plugins går i stykker ved at flytte dem, hvis de er lavet med inline jquery kode. Der kan også opstå andre mindre problemer ved at gøre det. Du kan nok ikke indlæse dem asynkront, da du risikerer at de så bliver indlæst i forkert rækkefølge.

Når jeg kigger på din side, bliver den i min browser forsinket ca. 50-100 ms ved at indlæse dem som de er nu. Umiddelbart ville jeg ikke gide at bruge tid på at flytte dem, pga. de problemer der kan følge med og den relativt lille gevinst der ved det. Det er ganske normalt i Wordpress at de bliver indlæst i toppen af siden.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mads er inde på, så er der rimelig lille gevinst ved den optimering.

Jeg ville i stedet anbefale dig Progressive JPG for brugeroplevelsen, kort sagt loades de i lav kvalitet først også forbedres den som siden renders mere og mere. Det er vigtigt at huske på at billedet vil fylde det samme stadigvæk dog, men gevinsten ligger i det andet :)

Peacock.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)