Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lavet den perfekte hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav Amino'er

Jeg har tænkt meget over en ide som jeg gerne vil have ført ud i livet. Om den kan slå igennem kan jeg ikke sige, men det min drøm, og jeg kan lige så godt følge den. men det er min første gang, og når der er lavet en lækker side her hvor man kan få nogen råd, så vil jeg da prøve at få så mange råd jeg kan på vejen.

Jeg har tænkt over ideen, og har muligvis også fundet en leverandør.

Det skal lige siges jeg er i lære, så kan bruge ca. 5000 om måneden og kan stadig leve.

Jeg skal have lavet en hjemmeside til det jeg nu gerne vil lave, og et navn er jo også rigtig vigtigt. Jeg vil ikke have alt for meget underskud i starten hvis det kan forhindres, og jeg vil også gerne have den lige efter mit hoved, nogen der kan hjælpe mig?

Er der andre skridt jeg skal tænke over på vejen mod mit mål?

Kom gerne med gode råd tak.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvad du vil have hjælp med. Leder du efter en, som kan designe en hjemmeside til dig? Har du brug for råd om opstart af virksomhed? Eller hvad er det præcist du har brug for?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det skal jo helst ikke blive for dyrt, og jeg ved ikke lige hvad en webdesigner koster? Så kan man lave den selv uden at kunne programmere eller noget, og stadig få den som man gerne vil have den ? :)  Hvis ikke så har jeg brug for en webdesigner :)

Og ja jeg har brug for råd til opstart. Har som sagt ikke prøvet det her før, og jeg vil helst ikke glemme noget :)

Nu tænker jeg på at når jeg har fået lavet min hjemme side, og fået den op og køre optimalt. Er det så bare at reklamere for den ? eller er der mere i det end det ?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke dit ambitionsniveau, så ved ikke hvad du vil have. Men hvis du aldrig selv har arbejdet med hjemmesider, så synes jeg du skal få nogen til at lave en hjemmeside til dig.

Omkring råd til opstart, så smut forbi startvækst - det kan hjælpe.

Du har ikke fortalt om det er en webshop, hvad du skal sælge osv., så derfor kan jeg ikke fortælle dig hvad der er at lave, når tingene kører optimalt. Men jeg kan fortælle dig, at man ikke kun skal reklamere. Man skal udvikle, udvide, lave nye aftale, ansætte personale osv osv. Men synes du skal fokusere på opstarten og ikke så meget med, hvad der kan ske om 4-5 år.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Flex Page ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Du er mere end velkommen til at kontakte mig omkring dit projekt. Vi kan hjælpe dig med alt du har brug for i forbindelse med opstart af en forretning online. 

Smid mig en PM, så tager vi den derfra. :) 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen  

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo helt klart have styr på alle regler der er inden for din branche, tænker skatte regler m.m. og så skal du have siden SEO optimeret, så du ikke skal betale så meget til adwords, for at folk kan finde dig på dine søgeord. Men prøv at sætte dig ind i prestashop eller wordpress, meget kan du godt selv lave og så kan du jo få en web designer til resten.

Smider dig lige en pm med vores time pris, hvis du skulle få brug for os.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, du har slået privat besked fra, så kan ikke sende dig en time pris, men send mig en mail på kim@cyberdata.dk eller send en pm, så kan vi snakke om det, og hvad du har brug for af hjælp, vi kan hjælpe dig hele vejen til en rigtig god time pris.

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, det må jeg da lige rette, og jeg sender dig en mail senere.

Og tak for alle rådene, jeg tager dem alle til mig og laver min plan endnu bedre.

Nu er det noget med streaming og leje af film jeg gerne vil.

Og der tænkte jeg at hvis domænet var i danmark, men jeg reklamerede også på internationale sider, ville alle andre så ikke have rigtig dårlig forbindelse?

Er der nogen tricks lige inden for det? jeg tænker jo at det ville smart at have så den kunne køre internationalt fra starten af, men måske det også vil være rigtig dyrt ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Flex Page ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Domænet har intet med hastigheden af siden at gøre. Det ligger i programmeringen og hos hosten, så det skal du ikke være bange for i den forbindelse. Jeg vil dog klart anbefale dig et .com eller .net domæne (.com i første række).


Med vnelig hilsen
Kristian Kristensen  

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:
Nu er det noget med streaming og leje af film jeg gerne vil.

Inden du begynder at kaste penge efter alle mulige der skal hjælpe dig, så ville jeg nok overveje din ide. Primært hvem der har rettighederne til det du vil 'streame og udleje'. Det er ikke en speciel nem branche at starte op i, fordi du først skal have aftaler på plads med rettighedshaverne af de film.

Derudover skal du også have fundet ud af hvilke krav rettighedshaverne måtte have omkring sikkerheden/hvordan du må streame deres film/hvordan afregning skal foregå. Og finde ud af hvad det koster at få bygget. Jeg har umiddelbart svært ved at se, at du kan få det løst med et budget på 5000/måned.

Det er ikke for at være 'party pooper', mere for at undgå at du bare kaster dine penge ud af vinduet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)