Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi tilbyde dropshipping af covers og tilbehør?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi har et nyt projekt i støbeskeen hvor vi skal til at sælge covers til mobiltelefoner og div. høretelefoner.

jeg ser tit en masse indlægAmino hvor folk søger eller sælger telefontilbehør. Et stort problem er ofte at mange leverandører kræver store mængder, og selvom man måske kun skal købe 5-10stk pr vare, så er bliver det til rigtig mange hvis man vil have et bredt udvalg :(

Jeg overvejer derfor at tilbyde dropshipping af mobil-tilbehør. Ingen mindstekøb, gode avancer, bestil og betal online - få sendt til dine kunder.

Vil der mon være interesse for dette?

Mvh

Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror, der er interesse for det, men det er jo ikke sikkert, at webshoppen sælger meget, og så tjener I jo ikke meget. Hvis I selv laver en webshop, vil I kunne tjene mere pr. salg, og I vil ikke miste kunder til en, som køber sine varer hos jer. Nu ved jeg jo så ikke, om I havde tænkt jer at lave en webshop, hvor I selv solgte.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for dit svar Smile

Jo det vil selvfølgelig altid betyde lavere avance at sælge engros, men det burde også betyde væsentligt større volumen..... Det er jo altid problematikken når man skal vurdere  om man skal sælge engros..... 

Fordelen er jo at markedet for disse varer er enormt, og der er mange der har forskellige nicher og områder hvor de er stærke. Fx. er der mange der har forstand på social marketing - det har jeg ikke. Osv osv osv Smile

Håber der er andre der vil komme med lidt indput :)

Hilsen Morten

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvilken type produkter har du i tankerne at forhandle? De sædvanlige 5-kroners covers fra Kina? Eller rent faktisk mærkevarer? Sidstnævnte kunne være interessant for mange nye - er jeg sikker på.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for din feedback.

Mærkevarerne har MyTrendyPhone.dk sat sig på - her tror jeg det bliver utroligt svært at tilbyde dropshipping til konkurrencedygtige priser :(

Jeg forestiller mig en blanding mellem icovers.dk som har mere traditionelle main stream covers og så iboom.dk som har nogle unikke covers.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være intereseret i et sådan projekt ja.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg kunne godt være interesseret i at have et større udvalg at tilbyde mine kunder uden at skulle købe mange hjem. Jeg trykker på covers, men har kun standardfarver på hylderne.

Tillykke med fødselsdagen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Tommy

Tak - det skal jeg nok huske hvis / når det bliver relevant :=)

@ Henrik

Super at høre. Vil du blot være interesseret i covers som du selv kan printe på eller vil du også have andre covers for at øge udvalget??

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Morten

I første omgang er jeg interesseret i dem som kan trykkes på, så det vil sige alle slags materialer med en jævn overflade.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)