Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket herreur?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ret interessant at Remy fordi han lider af lidt paranoia og var uenig med mig i en tråd om noget helt andet - kaster en stribe 1 stjerne af til mig i denne tråd. Det kunne jo få vor trådstarter til at tro, at det er fordi jeg skriver vrøvl om ure, og det kunne jeg som også gøre, men disse stjerne er kun paranoia og hævn og har givet intet med ure at gøre

Jeg skriver om ure, fordi det, ud over iværksætteri er min hovedhobby. Ikke nye ure faktisk, men vintage, som jeg handler med venner eller via Ebay, hvor jeg klart vil anbefale Ebay.de frem for alle andre landes Ebay, når det handler om at undgå svindel og kopiure.

For at bløde lidt op på surhed og 1 stjerner vover jeg mig ud i et par billeder af egne ynglingsure

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det kan vi desværre ikke købe endnu.... personligt ville jeg da vente :)

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan et ur skal det bestemt ikke være.

Jeg leder videre efter det helt rigtige

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - helt som den tidl viste Rolex sub no-date er en total klassiker så er de nye elektroniske det. Man kan også få remme til ipod mini så den kan sidde på armen. Har det selv, men kommer nu aldrig til at gå med den, men det skyldes udelukkende, at jeg er vintage ur fan - spammer lykkeligt med et mere en sag fra 1934 - i 38 mm og med legendariske Valjux 22 i maven :) 

ikke til 2000 kr - men vintageure kan fås ganske så rimeligt på ebay. Eneste råd - hold dig til ebay.de hvis du er begynder i ure og vær sikker på at uret fungere + regn med 1000 kr til et service herhjemme - brug folk som vintage urmagere "Mølbak, Svajts elle Krognos" som både er til at ha med at gøre økonomisk, og kan fixe de mekaniske ure perfekt

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal huske på, at du får lov til at betale en merpris, hvis urets mærke er en verdensbrand. Og især hvis de er kendt for noget helt andet end at lave ure.

Dvs, er den visuelle brandeffekt ikke vigtig for dig, så får du sandsynligvis mere ur for pengene, hvis du vælger et rent urmærke, og ikke et tøjmærke.

Ift service, er en Seiko forhandler forpligtet til at servicere et Seiko ur, selvom det ikke er købt i butikken/landet (hvis indenfor EU). For de fleste andre mærkers vedkommende nævnt her, kan du bruge "verdensgarantien" til at fyre op med i brændeovnen. Du får nul og nix service, hvis du går ned i din lokale butik. Uret skal tilbage til den forhandler du købte fra.

PS Jeg sælger ikke Seiko. :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville undlade, at købe et "ikke-ur brand", de er sjældent er voldsomt høj kvalitet. Det siger jeg, selvom jeg selv har flere urer fra Calvin Klein, Tommy Hilfiger mm.

Synes personligt mekaniske urer er langt federe - er rigtig glad for dette Tag Heur:
http://www.urvaerket.dk/tag-heuer-carrera-chronograph-black-dial-bracelet-new-model-p-2359.html

Så mit råd ville være at spare op, ellers ville jeg ikke gøre mig de store tanker om et ur til 2-3k - bare vælg det design, som du foretrækker. 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)