Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din vuredering af Bubbledog.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Bubbledog ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoér,

Vi har lige lanceret www.bubbledog.dk og vil meget gerne have jeres vurdering af siden?

Med venlig hilsen

Rikke Bech

Bubbledog ApS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke, jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside, meget enkel og stilren de rigtige steder.

Flotte billeder over det hele næsten som jeg kan li det og så til jeres Logo, selve den lille gravhund med alle boblerne...

 I Love iiiiitttt ;-)

.. dog synes jeg en evt. grov prisliste et sted på siden ku ha været okay og interessant for mig.

Venlig hilsen

Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Bubbledog ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tusind tak for de fine ord - det sætter jeg pris på ;-)

Jeg er allerede igang med at udfærdige en "Prisliste"

Ønsker dig en rigtig god dag.

Mvh.

Rikke Bech

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et pænt design og en flot hjemmeside - dog bliver jeg "træt" af at læse teksten - skrifttypen falder ikke i min smag, når man skal læse længere tekster.

Muligvis er det også kontrasten der gør udfaldet

Det er muligt at det kun er mig, men det er min mening :)

Mvh

Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside, hvor teksten er holdt enkelt. Og flot banner i din signatur.

- Adressen på siden stemmer ikke overens med cvr.-oplysningerne. Jeg søgte i cvr., da i skriver ApS og jeres cvrnr ikke fremgår og jeres adresse kun står på et google map. Klar kontaktinformation, herunder adresse og cvrnr., øget generelt tilliden hos de besøgende

- Om os: I har call-to-action på knap til linkedin. Jeg synes det er en dårlig idé at sende folk væk fra jeres hjemmeside. Hvis linkedin er vigtigt for jer, så sæt link target to _blank.

- I tilbyder SEO men benytter ikke basale ting som meta description på jeres egen hjemmeside? 

- "Læs mere - klik her" på forsiden virker ikke.

- I bør læse korrektur på siden: Eks.: "Derfor har vi samarbejdspartner, som er nogle...".

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin side, men jeg har også et problem med jeres brug af font og skriftstørrelse. Teksten på jeres side er simpelthen for tynd i forhold hvor stor den er. Det gør den vanskelig at læse. Det samme gælder fonten på banneret i din signatur. Omvendt så er fonten i jeres menu meget lille. Jeg vil råde dig til at læse lidt om skrifttyper, hvor og hvordan de bruges bedst.

Jeres tekster synes jeg også I bør få læst igennem af en udenforstående, da der er nogle lidt spøjse formuleringer hist og her.

Nu skriver I godt nok, at video er det hotteste hotte, og nærmest uundværligt for enhver som vil findes på nettet. Personligt håber og tror jeg, at så snart nyhedens interesse har lagt sig, og gud og hver mand har sin egen animerede video på nettet, med den samme guitar/banjo/fløjtemusik og de samme underligt tegnede figurer, og den samme hånd som kommer ind fra oven - fra neden - fra højre og venstre med tekst, el-pærer, erigerede grafer, skilte, kaffe og kage,  så får brugerne nok og så begynder man at luge ud i alt det ligegyldige info som formidles med videoklip.

Efter at have set sådan en video har jeg det næsten altid som når jeg har været på McDonalds. Stopfodret med ingenting af værdi.

Nå det var et sidespring. Bortset fra det nævnte: super :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en mand, så jeg fokuserer på det der er galt : )

Du har to "mission statements" på forsiden, som siger det samme.
- og ikke skiller dig ud fra de 17.242 andre "Vi er gode til SEO" sites.
Det er skidt, når det netop er dét du vil: Klar effektiv kommunikation:   

"Vi designer unikke og SEO-venlige websites efter dine specifikke kommunikative og visuelle ønsker"
- Gaaab, P1 møder en kursusramt socialdemokrat.
=> "Vi omsætter dine ideer til flotte websites, der kommer øverst på Google"
"Vi arbejder med WordPress som er fremstillet til at fungere på tværs af de mest anerkendte browsere"
- Findes der mon nogen som virkelig forstår den sætning, OG ikke kan selv ?
=> "Vores løsninger fungerer perfekt i alle browsere, både på PC, Mac og mobil"
Hvorfor skulle jeg vælge netop dig, og hvilken slags kunder er du særligt god til ?
- men så stor konkurrence på markedet, er du nødt til at vælge en niche.

Og jeg kan heller ikke lide den høje smalle (Lato) font, og mørkegråt på lysegråt.
Min feminine side siger:
God balance på siderne, perfekt luft til tekst forhold.
Og sjovt navn og logo (håbede at se et nyt casual game..)
Toppen af OM OS siden er bedre end forsiden ~ "Brænder igennem"

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo bare endnu et template fra Themeforest med en Dansk oversættelse....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)