Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 24 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, den primære forskel er at den begrænsede tilladelse ikke stiller krav om at brugernes penge skal sikres i modsætning til tilladelsen som f.eks e-pengeinstitut - prøv lige at følge lidt med i debatten. 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

eiamunk:

Deres tillafele er ikkw så begrænset som det kan se ud, jeg vil råde dem der  er usikre at læse lovsamlingn fra finans styrelsen de har nogle skrappe krav også dem med negrænset tilldelse.

   Bland ander  med hensyn til driften og ledelsen, den primære begrænsningen er hvor meget omsætmimg de må hae måneligt, og stiger omsætningen over det kommer kravet om 350.000 euro

 
Nej, den primære forskel er at den begrænsede tilladelse ikke stiller krav om at brugernes penge skal sikres i modsætning til tilladelsen som f.eks e-pengeinstitut - prøv lige at følge lidt med i debatten. 
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars ove, det er da helt vildt latterligt du skriver du ikke ser relevansen i, at en etableret person i branchen (Thomas) gør opmærksom på , at der er usammenhængende ting i det som bliver skrevet fra en virksomhed der prøver at sælge et produkt til Aminos brugere!

Det er da det der gør Amino stærkt, at der er fagfolk der gratis bruger deres tid på at komme med input som potentielt kan få aminoer til at vælge den den rigtige løsning, det forstår jeg slet ikke - det er da rigtigt at alt fagsnakken ikke er direkte relevant, det skal bare fungere, ja men du må læse hvad der står mellem linjerne, dvs. hvis flere fagfolk i branchen stiller spørgsmål ved de samme ting så kan du drage en konklusion uden at kende detaljerne. Thomas siger de her ting for at hjælpe bl.a. dig.

Jeg håber Thomas og andre fagfolk ikke bliver skræmt væk at den slags ævl, i så fald bliver Amino debatten klart af ringere kvalitet.    

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

også herfra opbakning til Thomas - og gudskelov mange andre gode proff som vil bruge deres tid herind - det løfter for mig at se så klart kvaliteten

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis fagfolk lader sig skræmme af det ”ævl”, jeg skriver, ved jeg snart ikke hvad jeg skal mene om deres ekspertise.

Hvis man sammenligner betalingsformidling med bankvirksomhed, og hvis man som betalingsformidler betragter de penge, som man formidler, som en del af ens egen omsætning, er man på dybt vand.

For 40 år siden kunne det hele klares med Giro-kort og check. Digitaliseringen skulle gerne have gjort det lettere (og billigere) og ikke mere kompliceret og omkostningskrævende. Sagen drejer sig i bund og grund ikke om andet at flytte nogle penge fra en købers konto til en sælgers, hverken mere eller mindre. Hvad er problemet?

Når jeg googler på netbetaling, ser jeg følgende:

Du skal have en indløsningsaftale med NETS/Teller.

Du skal betale et oprettelsesgebyr.

Du skal betale en fast månedlig ydelse – et år forud.

Du skal betale en del af din omsætning for hver transaktion.

Du skal betale for et modul til dit shopsystem.

Og så gælder det hele kun for Dankort og E-dankort. Skal du have VISA og MasterCard, bliver det endnu dyrere.

Til gengæld får jeg den sikkerhed at det hele alligevel kan være tabt, fordi der er et eller andet med småt, jeg har overset.

Hvis det er rigtig og det er det desværre, så ønsker jeg mig tilbage til de gode gamle dage med Giro-kort. Vor Herre bevares. Den slags forretningsmetoder er direkte dræbende for nye iværksættere. Derfor er det vigtig at der findes virksomheder som Yourpay og tyske Paymill, som kan – keep it simple, som jeg plejer at sige.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove Peters:
Hvis man sammenligner betalingsformidling med bankvirksomhed, og hvis man som betalingsformidler betragter de penge, som man formidler, som en del af ens egen omsætning, er man på dybt vand
der er vel kun Yourpay som sammenlignede sikkerheden og derfor var useriøs, det kan du da ikke angribe os andre for. Vi taler ikke mod yourpay - de skal bare ikke påstå de er med samme sikkerhed som banker - 

Det var yourpay der ville ha den sammenligning du - så hvem ævler mon

Mathias Gajhede:
Jeg kan kun give dig ret I at vi har samme godkendelse, som Ewire havde oprindeligt.

Ift. paralleller til andre økonomiske områder, så er alle banker i Danmark også godkendt hos Finanstilsynet.
Men det gør ikke bankerne mere risikobetonet - til trods Roskilde Bank og Amagerbanken gik konkurs med massive tab for aktionærer, erhvervsdrivende og privatpersoner.
 Det er en forvrøvlet sammenblanding helt enkelt - som ikke klæder en seriøs formidler

Derudover - ja så er det da fint med alternativer

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opfatter Mathias Gajhedes henvisning som en argumentation for at der er risici ved alt, også ved bankvirksomhed. Jeg ønsker jo ikke at investere i en betalingsformidlingsforretning – jeg vil blot købe deres produkt. Det burde der ikke være nogen risiko ved, lige så lidt som mine kunder skal udsættes for risici ved at handle med mig. Helt at undgå kan man det nok ikke. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg det skal jeg ikke turde sige - men der er ingen som helst sammenligning med bankernes godkendelse i finanstilsynet og yourpays. Og nej - helt udgå risiko kan man jo ikke, derfor måske modigt selv at fremhæve, at den tilladelse man har er helt samme som Ewires - for det gik jo ikke godt. Det betyder slet ikke at der er den risiko i yourpay - men ja - der er risiko ved mange ting

Held og lykke med det i alle fald, du har ret i at man må måle alt op mod hvad ens behov er og hvad prisen så er for t dække det.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Side 24 ud af 34 (335 indlæg)