Hej.
Tak for din besked - og jeg vil bestemt give dig ret i at meget kunne og sansynligvis også burde være gjort anderledes.
Jeg kan udenmærket forstå din bekymring for vores behandlingstid hidtil, og vores meget langsommelige besvarelse af kundehenvendelser.
Den største udfordring har været økonomien, som iværksætter har vi, som mange andre, haft den økonomiske nødvendighed - men vi har tidligere ikke haft hverken en halv eller hel million stående, som der var nødvendigt for branchen vi er i, til at ansætte et par medarbejdere til at tage mange af opgaverne.
Desværre kan jeg ikke ændre ved fortiden - men jeg kan gøre noget ved fremtiden.
Vi har i foråret fået nye investorer om bord, samt fået støtte fra Vækstfonden, og på baggrund af det er vi igang med en væsentlig oprustning i vores stabel.
Camilla startede hos os i Juni måned, og Bettina startede hos os i mandags.
Begge parter har blandt andet som opgave at sikre netop det du påpejer, fremadrettet sker tilfredsstillende - kundehenvendelser og behandlingstid på oprettelser.
Jeg vil rigtig gerne invitere dig på besøg hos os på Thistedgade 10, 2630 Taastrup, få snakket tingene igennem og så må vi se om det giver mening at slå hovederne sammen igen.
Du må meget gerne smide mig en besked på mag@yourpay.dk - så lad os finde en dag.
Best Regards
Mathias Gajhede
YourPay