Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress parse error! HOLY MOTHER hvad gør jeg?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved, hvordan jeg fikser denne error?

Parse error: syntax error, unexpected '<' in /var/www/babymusthave.dk/stortmaleri.dk/wp-content/themes/Divi/epanel/custom_functions.php on line 1778

Jeg ville sætte Paypal HTML kode ind i custom functions.php, men så gik det helt galt og min front end er væk og kan ikke komme ind i den pågældende mappe, da jeg så får fejlen igen....jeg får brug for en kyndig programmør til småtings/freelance opgaver, så håber en af jer er skarpe på denne slags fejl. Jeg er en rookie!

Vibeke 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er en simpel syntax fejl. Men det er svært at hjælpe når ikke man kan se konteksten. Har du sat html direkte ind i din php fil? Har du mulighed for at sende lidt flere info. 

Du kan via ftp adgang hurtigt få rettet fejlen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus

Med FTP adgang mener du så via via min PHP admin?

Hvis det er der, så ved jeg ikke hvor jeg skal kigge for at rette?

Tror jeg er kommet til at klippe noget væk da jeg fjernede stykket med HTML kode...

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du skal hente et ftp program, der findes mange gode derude gratis, jeg bruger selv core ftp, og så indtaste dine login oplysninger til din ftp, og så finde den fil du har rettet det i, og downloade den, rette den til det korrekte og uploade den til samme mappe, hus at lave en backup af filen, hvis noget skulle gå galt, evt. af hele siden.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har slået din private besked fra, så kan ikke sende en pm til dig, men har du brug for hjælp til en meget fornuftig pris, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kim

Jeg prøver at downloade og så se om jeg kan finde ud af det :)

Jeg har noteret dine oplysninger, kan du fx. integrere en GLS pakkeshop løsning i check ud? Og jeg vil bruge Paypal som betaling men ved ikke i hvilken fil jeg skal sætte HTML koden ind i?

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi sagtens, men modulet skal vist købes, har ikke set et der er gratis endnu. Jeg ved ikke hvilket kode og til hvad du skal have ind, så kan ikke sige det. Er der ikke en instruktion med?

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen instruktioner har lavet en knap hos Paypal og har nu HTML kode, men ved ikke hvor det skal ind. Det var der det gik galt for mig :) Nå er så frustreret nu, at jeg lader det ligge til imorgen og arbejder på noget andet - men tak for hjælpen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet jeg skal kun sælge et produkt og vil bare integrere paypal knap!!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)