Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureau part 2

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indlæg før blev låst og jeg bliver henvist til Amino freelancer. Det er imidlertid ikke det jeg søger. Jeg har ikke nogen konkret opgave pt., jeg søger bare links til webbureauer der vil kunne løfte de opgaver jeg specificerede. Det ville være rart hvis man kunne få lov at forsvare sig, når ens indlæg bliver låst :)

Copy/paster fra sidste indlæg:

Hej alle!

Jeg leder efter et webbureau, med ekspertise indenfor PHPMySQL, Linux, Git osv. Jeg har en side som er udviklet på Frameworket Laravel, hvor vi har nogle tiltag som vi gerne vil have ført ud i livet. Indtil videre har jeg siddet enemand med udviklingen, men kunne nu godt bruge noget sparring.

For det første skal vi have løsningen mere skalerbar. Jeg forestiller mig at siden på et tidspunkt skal flyttes over på noget ala AWS, hvor vi kan have noget load balancing. Det samme skal ske med databasen.

Da vi skal til at søge nogle midler fra nogle fonde, har vi brug for nogle konkrete timepriser, så vi ved hvor meget vi skal søge.

Så hvis du kender til et webbureau, der har erfaring med skalerbare webløsninger vil jeg meget gerne have et link.

Obs: Er ikke interesseret i wordpress udviklere og noget i den dur.

På forhånd tak (:

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke hosting jeg søger :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Herlevsen:

Mit indlæg før blev låst og jeg bliver henvist til Amino freelancer. Det er imidlertid ikke det jeg søger. Jeg har ikke nogen konkret opgave pt., jeg søger bare links til webbureauer der vil kunne løfte de opgaver jeg specificerede. Det ville være rart hvis man kunne få lov at forsvare sig, når ens indlæg bliver låst :)

Copy/paster fra sidste indlæg:

Hej alle!

Jeg leder efter et webbureau, med ekspertise indenfor PHPMySQL, Linux, Git osv. Jeg har en side som er udviklet på Frameworket Laravel, hvor vi har nogle tiltag som vi gerne vil have ført ud i livet. Indtil videre har jeg siddet enemand med udviklingen, men kunne nu godt bruge noget sparring.

For det første skal vi have løsningen mere skalerbar. Jeg forestiller mig at siden på et tidspunkt skal flyttes over på noget ala AWS, hvor vi kan have noget load balancing. Det samme skal ske med databasen.

Da vi skal til at søge nogle midler fra nogle fonde, har vi brug for nogle konkrete timepriser, så vi ved hvor meget vi skal søge.

Så hvis du kender til et webbureau, der har erfaring med skalerbare webløsninger vil jeg meget gerne have et link.

Obs: Er ikke interesseret i wordpress udviklere og noget i den dur.

På forhånd tak (:

Hejsa

Jamen vi er bestemt et webbureau der kan designe og opbygge en unik hjemmeside løsning.

Vi benytter som udgangspunkt wordpress og joomla, da de fleste ønsker at få en ny hjemmeside via. open source CMS systemer så de ikke låses :)

Men vi kan bestemt også hjælpe med at special designe dig en ny hjemmeside, eller videre bygge på din nuværende hvad jeg mellem linjerne kan forstå du ønsker her.

Læs mere om web-designer DevsSolution

Ser frem til at høre fra dig :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ikke mange bureauer der arbejder med laravel i dag - det er super fint på mange måder og helt fremme i skoen lige som symphony 2.

Laravel har også elementer som doctrine osv. som er smarte - men dog måske ikke helt så skaleringsorienteret.

Vi har bestemt knowhow, valuechain, udviklere osv. til at løse opgaven - men vi arbejder kun med Joomla og er i dag verdens største Joomla konsulenthus.

Jeg vil ikke umiddelbart vurdere chancen for at finde et laravel baseret bureau i DK voldsomt stort - skulle i overveje andre veje og et bureau som har styr på skalering og komplekse løsninger skal i være velkommen til at henvende jer :)

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ronnikc:
men vi arbejder kun med Joomla og er i dag verdens største Joomla konsulenthus.

Verdens største ligefrem ? vildt nok

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender lidt til Laravel, og med den viden jeg har om det, vil jeg umiddelbart sige, at en dygtig PHP mand m/k vil kunne hjælpe dig, uden specifik Laravel erfaring. Det er rimelig nemt at sætte sig ind i som PHP programmør. Så mit råd er nok at se efter en god freelance PHP programmør, istedet for et webbureau. Jeg tror ikke at du finder mange webbureauer med erfaring med Laravel. Men sæt evt. som et krav, at vedkommende har erfaring med lignende framework, og ikke "bare" er en hjemmesidemand, med lidt PHP erfaring. 

Mvh Carsten

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle. Jeg er ikke interesseret i hverken wordpress eller Joomla. :)

Carsten: jeg fik nok formuleret mig lidt dårligt. Kendskab til Laravel er ikke nødvendigt, men som du også har forstået søger jeg nogle der har mere end en grundforståelse for php og mysql.

Min grund til at ville finde et egentligt bureau, er at det er svært at finde en freelancer der både er ekspert i programmering og Linux miljøer. Men hvis det kunne lade sig gøre, er jeg bestemt ikke afvisende overfor. Kender du evt. nogle? :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Herlevsen:
Min grund til at ville finde et egentligt bureau, er at det er svært at finde en freelancer der både er ekspert i programmering og Linux miljøer.

Dit første indlæg blev låst fordi du kan lave et opslag på Amino Freelancer. Det vil jeg foreslå dig at gøre hvor du beskriver opgaven. Amino Freelancer er ikke kun for enkeltstående freelancere men der sidder også firmaer og er klar til at give dig et bud.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Eye4web arbejder vi med Zend framework 2 og kender også til Laravel. Hvis du har en opgave som du skal have løst, så skal du være velkommen til at kontakte os.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)