Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste CMS system til webshop med paypal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal prøve kræfter med salg af nogle smykker, det drejer sig om cirka 10-15 salgs.

Har jeg tænkt mig at benytte paypal til betaling.

Hvilket CMS system ville være nemmeste at bruge, og evt. nogle guide til det?

På forhånd tak

Vh

Thomas

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Umiddelbart ville jeg sige, at WordPress med WooCommerce udvidelse vil være et godt bud. Det er super brugervenligt at arbejde med, hvis man ikke er meget inde i e-handel.

Skal man op og kunne lidt mere mht. kundegrupper, specielle løsninger mm. så ville PrestaShop være at foretrække.

Men hvis det var mig, og jeg kun havde 10-15 produkter, og ikke skal have en masse avancerede funktioner, så ville jeg helt sikkert vælge WordPress med WooCommerce udvidelsen.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes med Wordpress og WooCommerse samt et købt tema til ca. 50$ kan du være kørende på 1 dag, og der findes diverse PayPal løsninger som vist ikke koster noget som helst.

Alternativt kan du finde firmaer herinde som laver en lille webshop med design så du er hurtigt igang. Tror faktisk ikke engang det koster 1000,-

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger bricksite.com, som er gratis, lige som paypal Wink

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil også sige Wordpress med Woocommerce, der spiller godt sammen med en PayPal-betalingsløsning.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo rigtig mange muligheder og alle seriøse webshopsystemer understøtter naturligvis Paypal, det er tit et temperamentspørgsmål hvad der brugermæssigt er det nemmeste at arbejde med. Der findes et hav af systemer og lige så mange holdninger til hvad der er bedst - vi bruger Magento til de løsninger vi leverer, et system jeg mener er meget fleksibelt og skalérbart.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)