Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart IVS - Ventetid?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervskontoen er der styr på, det var noget af det første der blev ordnet :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - næste huk måske -

find det billigste forsikringsselskab til den lovpligtige arbejdsskade forsikring for både ejer og aktive deltagere 

Overvej om du vil ha forsikring mod netbanksindbrud (dækkes ikke som ved private) - din bank kan fortælle mere, normalt er Willis billige nogle få hundrede kroner for op til en mio tror jeg

Tilpas regnskabsprogram til dine formål hvis du ikke bare kan bruge standard planen og sæt dig ind i brugen

rigtig god vind

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskabsprogram er der også tjek på.

Men godt du sagde det med forsikringen, det skal vi have undersøgt. En ting er jo pris på forsikringen, noget andet er jo hvad den dækker, jeg gætter på der kan være en forskel på det punkt. Er der nogle erfaringer om hvem der dækker bedst til prisen og nogle der kan anbefale nogle?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener arbejdsskadeforsikring dækker meget standardiseret - bruger selv Codan som vist var billigst den gang jeg prøvede

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det erfaringen, at man altid kan oprette en erhvervskonto, selvom man ikke har de endelige registreringsblanketter fra Styrelsen? Jeg har i hvert fald oplevet, at banken ikke vil være med på den leg desværre, selvom alle dokumenter forelå inkl. udskrift fra CVR, hvor der står xxx under stiftelse.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke man kan sige helt hvad der er normalt men sandheden er vel at der findes banker der ikke helt har forstået den med konto til selskab under stiftelse. Jeg vil dog nok påstå at langt de fleste kender den måde fuldt og helt og siger en bankmand at det KAN man ikke, så skal man be om at tale med en anden i banken for det KAN man Smile

Det er derimod muligt banken ikke VIL og det er dens ret at sige nej til nogen som helst for for risiko og arbejde hvis ejeren ikke selv vil tage risiko for mere end 1 krone, og det sker tydeligtvis men jeg tror man løser det med mindre man ligefrem har gæld eller endnu værre står i RKI

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)