Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ikke andre end Teller til Visa og Master

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Heyhey,

Håber folk har haft en god søndag.

Jeg har brugt min her på siden og på Google. Jeg driver en lille webshop hvor jeg i dag kan modtage Dankort og eDankort, samt betaling via PayPal. Nu er Paypal jo ikke den mest kendte i lille Danmark, ellers en skam, da de faktisk er ret store, nå nok om det :)

Jeg fik i går et svar tilbage fra NETS/Teller med et "tilbud" på en kort aftale på Visacard og Mastercard ........ 25.000 i garanti .... hold da op, det nægter jeg sq at sætte. Så jeg har kigget rundt i dag og alle steder jeg kan finde, ser det ud til at det kræver en aftale med NETS/Teller, hvis man ønsker at kunne modtage Visacard eller Mastercard ... er der ikke andre der tilbyder denne service og til en liiiidt mere venlig pris end Teller? (Hvis det er ikke er, må jeg jo bare undvære)

Venlig hilsen

//Pete45

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til VISA og Mastercard er der andre muligheder end Teller. Du kan få et glimrende overblik over disse, og hvilke der passer dig på www.kortgebyr.dk 

Vh. Peter

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Heyhey :) 

Kunne eurolines være en mulighed måske?

Hilsen, 

Superdragen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 33
Fra  una LIVING Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Euroline er ikke en mulighed længere. De tager ikke nye kunder for tiden, med mindre man har flere milioner i penge pungen. Desvære

Men de på kortgebyr's hjemmeside. Der er mange andre udbyder.

Mathias

Ejer af unaliving.dk, som sælger kugletæpper og uld bordskånere

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Det vidste jeg helt ærligt ikke. Kan du fortælle mig hhvad der er sket med eurolines siden de ikke tager flere "dødelige" da? :)

Vh, 

Superdragen

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske virksomheder skal være kunde ved SEB for at få en indløsningsaftale med Euroline. De lukkede for indtag af danske virksomheder, der ikke er ved SEB, i juni 2013.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

#allesammen

Tak for svarene. Dejligt med det link. Det var lige det jeg manglede :)

vh

//pete45

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes to firmaer som ikke er nævnt på kortgebyr.dk og som koster 0 kr. i oprettelse. Det ene er Braintree, som er amerikansk men medd europæisk afdeling, og det andet er Paymill som er tysk. Begge dele tager ca. 1 kr. + 3% per transaktion. Begge kræver CVR-nummer og erhvervskonto hos banken. Det tager ca. 2-4 uger at blive godkendt begge steder og er som sagt gratis. Kundeservice og admin er bare i top hos dem begge.

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Se i øvrigt en tidligere tråd jeg har startet her: http://www.amino.dk/forums/p/226187/1478873.aspx

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon John:

Der findes to firmaer som ikke er nævnt på kortgebyr.dk og som koster 0 kr. i oprettelse. Det ene er Braintree, som er amerikansk men medd europæisk afdeling, og det andet er Paymill som er tysk.

Både Braintree og Paymill er at finde på kortgebyr.dk hvis du fjerner "dankort (nets aftale)" fra kontrolmenuen ude til venstre. Tjek dette link :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)