Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en auktionsside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kan give mig et groft overblik over hvad det koster at få lavet en auktionsside, sat op på næsten samme facon som f.eks. Teamauction.dk?

Jeg ved godt det er et simpelt spørgsmål og et stort svar, men det er for at få en ide om jeg skal gå videre med den plan jeg har om en ny nicheauktion.

Jeg håber der er en der kan give mig et seriøst svar, selvom spørgsmålet er meget løst.

Hilsen Jan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Platon Invest ApS:
Jeg ved godt det er et simpelt spørgsmål og et stort svar,

Så vil det bedre være at du sætter dig ned og skriver alle dine ønsker ned og først derefter kan man måske give et ok bud. Ud fra din beskrivelse vil jeg sige mellem 500 kr (hvis du finder en skabelon et sted) og 200.000 kr +/- en ukendt faktor.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Som Niels er inde på, så er det svært at give et nogenlunde præcist bud med så få intormationer, som du kommer med.

Hvis du finder et færdigt auktion-script (som der ligger en del af på nettet), så vil du kunne gøre det for et par hundrede kroner, hvis det bare skal sættes op.

Skal du også have det designet, så er vi nok oppe i et par tusind kroner, hvor du så får et unikt design og implementeret det gratis script.

Hvis du ikke er tilfreds med de scripts du kan finde, så kan du evt. få lavet nogle rettelser. Prisen afhænger selvfølgelig af timepris og hvor mange rettelser du ønsker, men et par tusind ekstra kan du godt regne med.

Hvis du skal have opbygget det hele fra bunden med design og programmering fra bunden, så er vi nok oppe på de der 100.000 og opefter.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere themes til Wordpress, som kan det du ønsker.

Så det er da en mulighed.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det var meget brugbart. Jeg kan ikke selv tilpasse de themes der findes, så der skal hjælp til. Det er dog rart at vide at det kan lade sig gøre uden at skulle bruge 1-200.000 kr.
Så må jeg se om jeg kan finde en der kan hjælpe med at tilrette et thema til noget der kan bruges.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil det være muligt at lave en auktionsside med lækkert og elegant design for omkring 6500,- med faciliteter som f.eks nedtælling og autobid.

Det er ikke så kompliceret :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Platon Invest ApS:
Så må jeg se om jeg kan finde en der kan hjælpe med at tilrette et thema til noget der kan bruges.

Du kan evt. smide det ind på Amino Freelancer. Husk at skrive så mange detaljer om ønskede funktioner og udseende som overhovedet muligt, så freelancerne kan give dig en fair og passende pris Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)