Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop plug-in og design til WordPress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino'er

Jeg står og skal bruge en webshop lige om hjørnet. Siden skal ikke være nogen giga-konkurrent til nogen stor spiller i modebrancen, men jeg har fundet en fed lille niche, som jeg har valgt at slå hårdt igennem på.

Jeg er ikke særlig skarp til CMS, designopsætning, webshop-plugin osv., og jeg ved ikke engang om det SKAL være Word Press (det var blot en tanke). Hvad jeg ved er, at jeg vil operere kraftigt på Facebook og Instagram - derfor kunne det være smart med en sammenkobling på webshoppen, enten i form af en blog eller lignende.

Mit budget er en smule stramt, og jeg ønsker ikke at bruge alverdens penge på dette samt SEO, da jeg allerede har nogle gode kanaler til at få fat i mine kunder.

Så hvis du har mod på at hjælpe en ung super ildsjæl, så skriv enten her eller i en PB til mig :-)

Rettet:

Noget alla disse sites, med mulighed for produktkategoriinddeling kunne være perfekt:

http://sonsofwilliam.org/collections/all-products

http://www.flshvn.com/shop/ 

Mvh. Mathias

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Det lyder som et spændende projekt. Jeg har sendt dig en privat besked.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader lige at bumpe mit indlæg.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan vi sagtens hjælpe dig med til en god pris

send mig gerne en pm

Fra Viborg
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias.

Må jeg anbefale dig ikke at bruge Wordpress til webshop. Jeg har selv sat et par stykker op, og jo det kører da, og det fungerer da. 
Men det er ikke holdbart, da hver gang wordpress har en opdatering så nulstiller den nogle af dine indstillinger til shop plugin'et, eller hvis du har lavet ændringer i nogle dele af designet så nulstiller den også disse.

Jeg brugte WooCommerce, der findes sikkert også andre webshop plugins der virker, men ville nok passe lidt på alligevel.

Jeg vil nok anbefale dig prestashop eller opencart som shop system i stedet for.

Håber dette kan hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)