Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om SEO og Wordpress.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu jeg skal lave en link database, med Wordpress, så kan jeg selv bestemme hvordan "navn på indlæg" skal se ud.

Så er det jeg tænkte, hvis jeg nu skal linke til en side som sælger neglelak. Lad os sige navnet er "Ala farve".

Normalt ville mit link så se sådan her ud: domain.dk/ala-farve

Hvis nu jeg i stedet vælge at den skal skrive neglelak først, så linket ser sådan her ud: domain.dk/neglelak-ala-farve, vil google så reagere mere på ordet neglelak, end den ellers ville gøre?

Vil jeg blive straffet, hvis jeg har 300 sider hvor ordet neglelak er foran firmanavnet, i min link database?

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Jeg forstår ikke helt?

Du kan jo ikke vælge at linke til side, også kalde det for noget andet? Hvis adressen på der hvor du linker til hedder en ting, så skal de link da være det samme? Ellers lander man jo bare på en side der ikke findes...?

Vh,
Superdragen

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik nok ikke skrevet det ret godt.Sad

Fra en underside, skal man kunne trykke sig ind på en anden side, hvor alt info står om det firma man linker til.

Altså skulle Ala Farve, have sin egen underside. Det er her jeg tænke at /neglelak-ala-farve, måske kunne hjælpe på en placering for neglelak

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Helt ærligt så tror jeg ikke at det har den helt store betydning, i det eksempel du giver :) Om Ala farve står forrest eller ej, i URL'en...

- Just pick one...! :)

Vh,
Superdragen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)