Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det juridisk lovligt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ved at stifte et selsskab med min partner og vi er ved at undersøge om det er juridisk lovligt at.....

Er det judirisk lovligt at én personlig træner der har et fitness medlemskab i en fitnesskæde, (fitness world, dk, freshfitness, ect) kan tage sin kunde med ned i sit fitnesscenter og træne vedkommende hvis vedkommende også selv har medlemskab? Spørgsmålet ligger vel i om man må drive "virksomhed" i en fitnesskæde, uden man er en personligtræner der er tilknyttet kæden.

håber på nogle gode svar

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske en sag fra en af fittnesskæderne hvor de forbød det så jeg tror du skal forhøre dig i kæden

Der er jo ingen der kan forhindre jer i at træne sammen, men netop den sag jeg husker, blev forbud fordi der var en der indgik som instruktør

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt op til kæden at bestemme. Men det mest normale i Danmark er at kæderne selv uddanner alt personale, inklusive personlige trænere. Så jeg tror i får mere end svært ved det.

Det der typisk kan være en mulighed er hvis i laver en ordning med stedet om at betale en % af indtjening, for at få lov til at bruge deres faciliteter.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel ingen forhindring i, at jeg kunne gå ned i et fitnesscenter med en ven og han så fortæller mig, hvad jeg skal gøre og hvordan. At der så i dette tilfælde er penge involveret, kan fitnesskæden jo ikke vide.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan de da det. Du kan komme afsted med det en gang ja, men så slutter det også der. Desuden så er der altså ret så stor forskel på den måde en ven ville hjælpe en på, og den fremgangsmåde en personlig træner har...... det er ikke særligt svært at se forskel.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også sådan som jeg tolker det.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg selv ansat i en af de fitnesskæder du nævner, så ville lige komme med lidt input til dig. 

Vi har ofte let ved at se forskel på hvem der er personligtræner, og hvem der bare hjælper en ven.
Når dette opdages bliver man oftest blacklistet i det enkelte center, men nærliggende centre i samme kæde bliver kontaktet og informeret.
Det er, i den kæde jeg arbejder i, altså strengt forbudt at udøve personlig træning imod betaling, uden at have en aftale med centeret.
Vi har dog eksterne personlige trænere i centeret, der har lavet en aftale med det enkelte center, om at kunne medbringe klienter. Prisen der betales for dette, er jeg ukendt med.

Så vil da foreslå at du laver en aftale med et center, så du frit kan tage klienter med, også selvom de ikke skulle være medlemmer.
Jeg er heller ikke sikker på at oplevelsen af dit produkt og virksomhed vil blive så fantastisk for klienten, hvis i skal gå og lade som om i er to der bare lige træner sammen.  

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit fine svar!

Klart meget brugbart!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)