Ja jeg vil jo mene leverandøren slipper for at skulle finde kunderne da du gør det for ham, så alle udgifter til at reklamere og få kunder til at handle bliver jo skåret væk. Og leverandøren tjener jo stadig på varen bare ikke så meget som hvis han selv solgte den. Men hvis man medregner udgifterne leverandøren slipper for tjener de sikkert næsten det samme som hvis de selv solgte den, og den lille forskel der er tjener du så :-)
Det er selvfølgelig nogle gode argumenter, som måske kan få dem til at tænke i anden retning. Nogle leverandører mener, at de taber omsætning, men det er vel et temperamentsspørgsmål.
Det andet i det er så med hensyn til distrubution af varerne, at de kan få nok at gøre med enkeltbestillinger, som skal sendes til kunden.
Det skal vel være en virksomhed af en hvis størrelse, som kan overskue dette?
Nogle firmaer mener man tager kunder fra dem og ikke mindst fortjeneste.
Er der et godt modsvar man kan give, når man kontakter en leverandør, så de kan se det gode i det?
Det er korrekt, at hvis du kontakter danske firmaer, hvor du selv vil sælge på det danske marked, så risikerer de, at du tager kunder fra dem...
Men kontakter du f.eks udenlandske leverandører, kan du tilbyde dem salg på et marked, hvor de f.eks ik selv er pt. Dermed kan de få ekstra omsætning, indtjening mm, uden at skulle investerer det store...