Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan mit Wordpress indlæg komme både på forsiden, og på en anden side...?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Skift CMS til Joomla - så har du langt bedre styr på hvad du vil have vist på dine forskellige artikler/sider :-) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Prøv denne:
http://premium.wpmudev.org/blog/wordpress-post-count-home-category/ 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Olsen:

Hej Jan

Er det ikke bare et spørgsmål om, at sætte hvert indlæg, til at blive 'udgivet' på en helt specifik dato...? så bliver hvert indlæg hvis én gang hver dag, altså et nyt indlæg hver dag, som datoen skifter...

/Anders

Jo lige præcis.

Med venlig hilsen
Bastian 

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita

Den kigger jeg lige på lidt senere... :-)

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian

Jeg tænker, om det i virkeligheden ikke bare er så nemt...? der er vel ingen grund til at gøre det svært, hvis det bare er det der skal til...

Jeg prøver det lige af over de næste par dage.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Olsen:
Jeg tænker, om det i virkeligheden ikke bare er så nemt...? der er vel ingen grund til at gøre det svært, hvis det bare er det der skal til...


WordPress er jo "født" med hele tiden at vise seneste indlæg og at kunne postere indlæg den dato du sætter dem til. Så ja, det er der absolut ingen ben i for selv en helt grøn nybegynder :-)

At lave specielle WordPress queries med forskellige antal poster etc, er noget sværere hvis man ikke kan basal programmering, men dog overkommeligt hvis du finder den rette tutorial.

God arbejdslyst :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita, jeg er helt enig med dig... men da jeg ikke, umiddelbart, har brug for at lave specielle queries med forskellige antal poster, så er det måske slet ikke så svært som jeg har gjort det til i starten...:-)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forstod jeg det som, et system der skulle gøre tingene "ad sig selv"

På den måde du beskriver det, skal du manuelt sætte en side til at blive udgivet.

Dermed skal du gøre hele molevitten igen til næste år - hver eneste dag.

Det er sikkert også udmærket - der sker jo hele tiden noget nyt, som man skal ændre på et website, og at sætte en side til udgivelsesdato er så blot en af opgaverne.....

Men min metode er nu stadig den mest praktiske - i det lange løb. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Du har fuldstændig ret... det skal være så automatisk som muligt, det betyder jo også, at det naturligvis ikke er hensigten, at jeg igen året efter, skal poste de samme indlæg igen, også selvom der kommer nyt indhold i mellem tiden... det bliver jeg nødt til at fikse!

En anden mulighed jeg har kigget på, var at lave de statiske 365 sider (en til hver dag naturligvis - kan ikke se det lavet på anden måde...) og så få lavet det sådan, at der kom et lille uddrag af dagens informationer på forsiden... bare en lille smule om i dag, og hvis man så vil læse alt om i dag, kan man klikke på et link, for at læse om hele den givne dato... og jeg ved der findes plugins der kan lave disse uddrag, men de rotere ikke dagligt... og så er jeg kommet lige vidt...

idéer er velkomne... Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Olsen:

Hej Jan

Du har fuldstændig ret... det skal være så automatisk som muligt, det betyder jo også, at det naturligvis ikke er hensigten, at jeg igen året efter, skal poste de samme indlæg igen, også selvom der kommer nyt indhold i mellem tiden... det bliver jeg nødt til at fikse!

En anden mulighed jeg har kigget på, var at lave de statiske 365 sider (en til hver dag naturligvis - kan ikke se det lavet på anden måde...) og så få lavet det sådan, at der kom et lille uddrag af dagens informationer på forsiden... bare en lille smule om i dag, og hvis man så vil læse alt om i dag, kan man klikke på et link, for at læse om hele den givne dato... og jeg ved der findes plugins der kan lave disse uddrag, men de rotere ikke dagligt... og så er jeg kommet lige vidt...

idéer er velkomne... Big Smile

Hej Anders,

Brug min metode, den passer til det du efterspørger.

Med hensyn til visning af et uddrag bruger du blot funktionen "Indsæt mere-tag"

 

Der er ingen grund til at gøre det mere besværligt end det er :-)


Med venlig hilsen
Bastian 

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)