Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger du Dinero ? WEBSHOP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har flere webshops kørende på Prestashop, og bruger i dag Economic med et modul som selv overføre data fra shoppen til Economic.
Men jeg vil rigtig gerne over på Dinero, som endnu ikke har noget API, men er det overhovedet muligt at overgå til Dinero med flere webshops ? Altså jeg vil jo ikke indtaste hver enkelt ordre manuelt, men kan jeg "nøjes" med at indtaste salgstal en gang om måneden fx ?

Hvordan bruger i Dinero sammen med jeres webshop ?

Dbh Brian 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mansfeldt:

Hejsa,

Jeg har flere webshops kørende på Prestashop, og bruger i dag Economic med et modul som selv overføre data fra shoppen til Economic.
Men jeg vil rigtig gerne over på Dinero, som endnu ikke har noget API, men er det overhovedet muligt at overgå til Dinero med flere webshops ? Altså jeg vil jo ikke indtaste hver enkelt ordre manuelt, men kan jeg "nøjes" med at indtaste salgstal en gang om måneden fx ?

Hvordan bruger i Dinero sammen med jeres webshop ?

Dbh Brian 

Hej Brian.

Ved ikke hvad brugerne gør - det må vi vente med et svar fra dem af.

Men jeg vil mene du godt kan bogføre salget pr. måned såfremt du gemmer noget dokumentation på de tal du bogfører.

Altså en oversigt fra pretashop og fakturaer.

Se evt. hvordan du kan bogføre her :

https://dinero.dk/support/guides/fakturering-udenom-dinero/

De bedste hilsner

Rasmus

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Vil da gerne dele min erfaring.

Om det er een eller flere shops er ligegyldig. Om du kan skifte er nærmere et spørgsmål om din ordre mængde.

Vi kan eksportere faktura/ordre fra vores shop til csv filer, og tænkte at importere disse i Dinero. Desværre er kassekladden i Dinero endnu ikke så stabil, og slet ikke ved regelmæssig import af >100 poster. Afhængig af ordre mængden i dine shops ville jeg helt klart vente med evt, skifte til Dinero, til API'et er klar - og evt. har været tilgængelig i nogle måneder så performance mv. af det er på plads.

Du kan f.eks. samle dagens/ugens/månedens salg på eet bilag, som tydeligt angiver hvilke shop faktura det dækker over, men umiddelbart gør det jo ikke din bogføring nemmere.

Min opfattelse er at fokus i Dinero ikke har været på webshops - og større antal daglige postreringer - men de har mere haft fokus på at gøre det nemt for dem der dagligt skal oprette fakturaer mv. manuelt. Så for mit vedkommende er svaret  på:

>> Hvordan bruger i Dinero sammen med jeres webshop

Det gør vi ikke :-)

Men håber det kommer en gang i fremtiden.

/Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik K.:
Vi kan eksportere faktura/ordre fra vores shop til csv filer, og tænkte at importere disse i Dinero. Desværre er kassekladden i Dinero endnu ikke så stabil, og slet ikke ved regelmæssig import af >100 poster. Afhængig af ordre mængden i dine shops ville jeg helt klart vente med evt, skifte til Dinero, til API'et er klar - og evt. har været tilgængelig i nogle måneder så performance mv. af det er på plads.


Jeg kan glæde jer med, at kassekladden inden for et par dage kommer i en ny version, der bliver langt hurtigere og der kan klare langt flere posteringer, så det er der 100% fokus på lige nu.
Vi tester API'et lige nu internt og sætter det løs i  juli måned. 
Og så kommer der en ny App til iPhone inden for 4 uger, så der er gang i sagerne :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar - så klapper jeg nok lige hesten og venter på API´et hvis det er så tæt på :)
Det kunne i ørrigt være fedt med en guide: Sådan skifter du regnskabs system.
Fx, hvilke tal skal overføres, og hvordan - det er nok min største bekymring, og ville jo være dejlig hvis jeg selv kan gøre det.

Dbh Brian 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mansfeldt:

Tusind tak for alle jeres svar - så klapper jeg nok lige hesten og venter på API´et hvis det er så tæt på :)
Det kunne i ørrigt være fedt med en guide: Sådan skifter du regnskabs system.
Fx, hvilke tal skal overføres, og hvordan - det er nok min største bekymring, og ville jo være dejlig hvis jeg selv kan gøre det.

Dbh Brian 

Hej Brian.

Tænker du på noget ala :

https://dinero.dk/support/guides/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt/

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg kan glæde jer med, at kassekladden inden for et par dage kommer i en ny version, der bliver langt hurtigere og der kan klare langt flere posteringer, så det er der 100% fokus på lige nu.
Vi tester API'et lige nu internt og sætter det løs i  juli måned. 
Og så kommer der en ny App til iPhone inden for 4 uger, så der er gang i sagerne :-)

Vil det sige at i er ved at udarbejde det sådan at man kan overføre salg/faktura fra ens webshop (prestashop) til Dinero? Således man ikke skal sidde og fakturere manuelt?

Pt. BB-bruger - men har testet Dinero. Oplever dog en del "bare Dinero havde det og det"

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Henrik, det er helt korrekt.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)