Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webshop designer inkl. alt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et spørgsmål som er spurgt flere gange på Amino. Men nyeste oplysninger er altid bedst.

Jeg skal ha lavet en webshop jeg skal IKKE selv lave den, så hvem er de bedste? Jeg forventer at bruge mellem 5-10000,- på de inkl alt. ( SEO, nets aft. osv.)

Hvem er bedst at ta fat i?, har selv browset rundt og kan se at bla Smartweb har gang i forretnignen, men er de de bedste?

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm, tror umildbart hurtigt at du skal droppe prisen på 5.000 hvis det skal være inklusiv indløsnings og betalingsmodul (epay, quickpay osv.)

Epay til danske og internationale kort er 2400,- + oprettelse på omkring 499 for første år.

Indløsningsaftale er 1000 til hver af den danske og internationale aftale. 

Så der har du allerede hurtigt næsten 5.000. 

Blot hvis du ikke allerede var klar over hvor dyre nogle af disse ting kan være :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roal!

Jeg giver Jimmi ret i det han skriver ovenstående. Der er lidt omkostninger i at få disse aftaler op at køre.

Du skriver at du ikke skal lave noget selv så vil det betyde at justering/design, betalingsmoduler og hosting er noget du skal betale dig fra og i driften skal du også have nogen til at opdatere teknikken med jævne mellemrum. Hos SmartWeb betaler du også 6 måneder af gangen samt du skal have oprettet aftaler med NETS/Teller hvis du vil tage mod Dankort og internationale kort så dine opstartsudgifter vil nok nærmere være de 10.000 end de 5.000. Jeg kunne forestille mig at et mindre bureau der arbejder med OpenSource løsninger (der kommer garanteret nogen og giver dig et tilbud) kunne lave en god fast pris til dig på en opstarts aftale hvis de så også fik lov til at få nogle småopgaver af dig hen af vejen, for det kræver løbende noget arbejde at vedligeholde en shop :-) Hvis du har trukket en demo hos SmartWeb så ved jeg at du kan få hjælp til dine spørgsmål igennem telefonen hvis du ringer ind. Håber du får jumpstarten en rigtig god shop der kan bringe dig mange gode arbejdstimer ;-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så de par svar der er afgivet siger begge tættere på 10.000. men det er jo ikke rigtig det spørgsmålet drejer sig om. hvilken er bedst. Hvem har de bedste referencer osv. naturligvis kan jeg selv sætte et billede op på. Og kan sikkert også finde på at kontakte nets hvis det er det der koster. MEN HVEM ER BEDST?Big Smile 

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Roal Limkilde:
MEN HVEM ER BEDST?Big Smile 

Hvilken bil er den bedste? Ingen information om ønske til brændstof forbrug, antal døre, plads i bagagerum. Nej, hvilken er bedst?

Den findes der ikke et direkte svar på.

Du må nok selv ud med lidt mere information. Vil du have din shop i Wordpress, det er ofte billigere, eller Shopify, Magento eller noget helt fjerde? Priserne varierer alt efter valget, samt hvilke personer der kan løfte opgaven. Skal din side have en nem forside uden det helt vilde, eller vil du have sliders, produkter og en masse andet på forsiden som vil tage mere tid for udvikleren. Skal siden overleveres med alle dine produkter lagt op med billeder, priser og tekst?

Hvor meget SEO arbejde forventer du? Vil du bare have lavet et enkelte par links til din side, eller vil du op på side 1 på flere af dine søgeord asap?

Der er sikkert mange flere ting som folk gerne vil vide inden de kan kaste et bud på om de, eller nogen de kender er "den bedste".

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Roal

Det er svært at påpege hvilket bureau eller freelancer, der er "bedst". Nogle har speciale i Magento og andre i Wordpress. Hvilken stil søger du, hvilke hostingkrav har du, hvilken platform foretrækker du og hvilke kravspecifikationer har du?

Smid evt. din opgave ind på Amino Freelancer, så kan du få et tilbud fra flere web bureauer og freelancer. På Amino Freelancer er der mange dygtige freelancere og virksomheder, så mon ikke du finde den rette der ;-)

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)