Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med nyt patentansøgt produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  fixline Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Prøver nu med mit første indlæg på Amino.dk - jeg har læst utallige artikler i månedsvis under min opstart af virksomhed samt under udvikling og patentansøgning af min ide. Tusind tak for al den info der er tilgængelig - det har været guld værd.

Jeg har nu brug for lidt kritik på www.SmartStrap.dk  samt lidt råd til hvordan jeg får folk til at se min side og købe mit produkt - alternativt finde forhandlere. Der er rigtig mange mennesker der synes det er en fed idé og som siger de gerne vil købe - der sker bare ingenting! Er info på webshoppen for dårlig - er det forkert billeder - eller evt. andet ? - og JA, tålmodighed er IKKE min spidskompetence ;-)

På forhånd tak :-)

Mh Trille Andersen

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

100 kr for en elastik?   -syntes personligt at prisen er langt over hvad jeg selv ville give for sådan en lille ting.  Husk på, mange af de forhold din elastik dækker, findes der "special løsninger" der dækker.   Som jeg ser det, er det smarte ved din løsning, at den er mere generisk og kan bruges til mange forskellige ting.  

En måde at forhandle det på, kan være med altid irriterende info skærme i byggemarkederne... eller som TV shop. fælles for disse løsninger, rammer dog også plet på hvorfor dit produkt ikke sælger. Du mangler simpelthen en video der viser alle fordlene. Det kan være helt simpelt at man ser hvor enkel og let den er at sætte rundt om bordet, havegrillen osv osv.

Billederne på din side er iøvrigt ikke speicelt gode. Svært at se på nogle af billederne om dit produkt overhoved optræder på dem. Derudover er hjemmesiden ikke ret lækkert lavet. Det kan sådan set være ok, hvis der er tale om 20kr's gadget, men når du forsøger at sælge den til 100 kr, gætter jeg på du vil forsøge at markedsføre den mere eksklussivt?

Det kunne i øvrigt måske være en ide til en produktudvikling?  -forskellige farver?  pang farver, eller ligefrem guld osv?   -Fra at være noget man skal gemme væk, kan det måske pludselige blive "hipt" og noget folk lægger mærke til, måske endda en form for pynt. Forestil dig en fødselsdagsfest hvor der er et bredt pink bånd til at holde duen fast. Mange af gensterne vil sikkert spørger interesseret ind til "hvad er det"  -potentielle nye kunder, der nu kender til dig.

Du kan også kontakte nogle af de mange festarrangører, der sikkert idag bruger penge på at købe andre typer af fæstning af deres due. Tilbyd dit produkt gratis, mod at de vedlægger et lille visitkort på bordet eller lignende.

Men helt kort: ommer med din hjemmeside, og på med nogle videoer.. og overvej lidt alternative markedsføringskanaler.  STORT held og lykke med projektet.

Fra Sorø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  fixline Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for god kritik :-)

Måske skal jeg lige oplyse årsagen til prisen er, at det IKKE er et billigt Kina-produkt, da det er et Nexus spænde der sidder på og indkøbsprisen er højere end en standard-elastik fra Kina ;-)

Så Ja, der er regnet med en lidt mere eksklusiv gadget - og klemmer til dugen man normalt bruger koster 49 kr. pr. stk..

Men tak endnu engang - det er taget til efterretning :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg det er svært at sælge da de fleste godt kan leve med at en dug blafrer lidt de få gange man spiser udenfor med dug og desuden er der ingen der kender dit produkt og nok derfor heller ikke søger på det, så det skal gøres kendt ad anden vej eller evt reklamere med adwords som et produkt hvor der er mange søgninger indenfor, f.eks festudlejning eller noget i den stil.

Dem der endelig kommer til din hjemmeside vil finde siden alt for amatør agtig og ikke tage produktet alvorligt - din side kan laves meget bedre med fokus på det ene produkt med nogle gode forklarlige billeder i fokus.

Dem der ville kunne få noget ud af det er nok fest udlejere, så der er styr på dugene til de store udendørs arrangementer.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

:S Skynd dig at få taget nogle gode billeder eller en god video. Det er tydeligt at de er Paintet/Photoshopped. Farverne er rigtig dårlige og billederne dårligt belyst.

Der skal bruges lidt flere penge på markedsføring hvis det skal slå igennem. En elastik til 100,- kr skal - gætter jeg på - markedsføres som en eksklusivitet med kvalitetsvideo og billeder..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende produkt. Det første som springer mig i øjnene er at siden ikke er responsive? Derdudover tror jeg også at en produktvideo ville gøre underværker! 

God vind med projektet.

Dbh,
/Jakob 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)