Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Le Mans & Audi Nr. 1

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:

Hej Alle,

Jeg tænkte nok at jeg ikke havde gjort noget forkert! :) Takker...

Fru Hartmann, så er vi 3 indtil videre da. Jeg følger med fra kval, til slut... Eller til hvis "håber ikke det sker", hvis der sker noget med Toms bil, så han udgår... Hvis det sker, så mister jeg nok motivationen til at se med! :)

Vh. Frank

Schyyy.... Zip it!

Nu har AUDI lige, på 17 timer, samlet en ny fin Nr. 1 til dem, og den skal bare holde 24 timer.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Alle fingre og tæer er i hvertfald krydset her! :) En bemærkning: Det er ikke for at virke kold eller ond... Men et eller andet sted, så har jeg større tiltro til Gene end Duval?

- Så lidt held i sort uheld måske? :)

Frank

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se at der er andre Le Mans fans på Amino Smile

Jeg håber godt nok at det lykkes for Tom K & Co at få bil og mandskab klar. Det bliver meget spændende at se hvad der kommer til at ske i LMP klassen, der skal nok blive noget rigtigt godt race.

Jeg plejer at køre med nr. 73 på min bil i ugen op til Le Mans, men har sgu været lidt for sløv i år til at få klistermærker på. 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk at se så mange fans på Amino - sport er fantastisk! 

De må vidst både køre med 2 på dispensation, og ellers har de jo en masse der er tilknyttet som kan hentes ind i sådanne tilfælde. Sidste jeg har hørt er dog at Duval skulle blive klar, og bilen bliver jo nok ikke en udfordring, men dog lidt spændende efter styrt nummer to.

Lidt off-topic: Er der andre der har monteret arbejdscomputeren foran et TV? Jeg mener, VM, Le Mans & Tour de France i træk? Så længe kan jeg ikke undvære min virksomhed! Big Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Arne Graversen:
Jeg er ked af at sige det, men dette er hverken et sportsforum, facebook eller lignende. Jeg kommer her for at læse iværksætter relevante emner og ikke sport.

suk... håber da ikke du behandler dine kunder ligeledes... for så har du vidst slet ikke noget at lave på et iværksætter forum :)

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dennisvhansen

af en eller anden grund har jeg givet dig 1 stjerne, det var sandelig ikke meningen hvis jeg kunne ville jeg give dig mere end 5 for din kommentar. Jeg ved ikke hvordan man fjerner den ene stjerne, men det var i hvert fald en fejl.

 

Beklager

 

bb

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

bb:

Hej dennisvhansen

af en eller anden grund har jeg givet dig 1 stjerne, det var sandelig ikke meningen hvis jeg kunne ville jeg give dig mere end 5 for din kommentar. Jeg ved ikke hvordan man fjerner den ene stjerne, men det var i hvert fald en fejl.

 

Beklager

 

bb

hehe det går nok :)

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :
Lidt off-topic: Er der andre der har monteret arbejdscomputeren foran et TV? Jeg mener, VM, Le Mans & Tour de France i træk? Så længe kan jeg ikke undvære min virksomhed! Big Smile 

Nu bliver det meste af VM heldigvis sendt på et tidspunkt, hvor jeg tillader mig selv at holde fri. Men det ender nok også med at bærbaren bliver placeret et sted med udsyn til tv'et. så man kan få fulgt lidt med i det hele. Det er nok ikke meget kulør man får, når hele sommeren kommer til at foregå foran skærmen, når både arbejde og sport skal passes og plejes. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :

Lidt off-topic: Er der andre der har monteret arbejdscomputeren foran et TV? Jeg mener, VM, Le Mans & Tour de France i træk? Så længe kan jeg ikke undvære min virksomhed! Big Smile 

Jeg har! Og der kommer også Wimbledon! Big Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)