Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udbyder man 6 ugers kursus til ledige ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udannet ingeniør og har længe haft lyst til at udbyde kursus i "Grundlæggende hjemmsidekodning, Html" til ledige københavnere.

Jeg har søgt på nettet og synes ikke at kunne finde regler og krav til sådan et kursus. Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide om jeg kan udbyde dette kursus alene eller skal det  udbydes i samarbejde med skole mv.

Kender nogen til reglerne, eller har links ?

(Ja jeg kan ringe til A-kassen og spørge, men jeg vælger blive lidt klogere på reglerne før jeg kontakter dem)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du arbejdsløse? Hvis ja, tror du de har penge til at betale for den slags?

Derudover kan jeg ikke rigtigt se hvad de skal bruge HTML til, tvivler på det vil forbedre deres jobmuligheder sønderligt.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du skal tage fat i hhv. jobcentre og A-kasser direkte og høre om der er interesse i at få dit kursus med på listen over 6-ugers fritvalg.

Vær dog OBS på at der er rigtig mange om de "tilbud".

Og nej Michael det er ikke de ledige selv der betaler, det gør staten!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Mener du arbejdsløse? Hvis ja, tror du de har penge til at betale for den slags?

Derudover kan jeg ikke rigtigt se hvad de skal bruge HTML til, tvivler på det vil forbedre deres jobmuligheder sønderligt.

Alle ledige har ret til 6 ugers gratis kursus.

Og hvorfor skulle HTML ikke kunne bruges som kompetencegivende kursus?