Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er en rigtig flot og lækker webshop, og det ser vældig godt ud med boblerne foroven. Logoet er også smart. Genbrugstøj har du også - og mønstre og guides - der er lagt et stort arbejde i det hele.

Jeg har bemærket følgende:

Det fremgår kun af den ene boble, at tøjet er økologisk, men jeg synes ligesom, der mangler lidt oplysning, når man kommer ind på siden, om netop det økologiske tøj, man kan købe HER.

At de fire punkter "Om os", "Kontakt", "FAQ" og "Nyhedsbrev" er placeret nederst på siden og med så små bogstaver, at jeg næsten overså det. Jeg mener, det er uhensigtsmæssigt, at de står forneden, da det jo er vigtige punkter, så hvis du kan få plads til dem foroven, ville det være bedre. Evt. kan du lave de 3 menupunkter foroven en smule mindre, så der bliver mere plads i bjælken. Det er jo også vigtigt, at folk kan se, at de kan melde sig til et nyhedsbrev.

At mange af billederne virker "flade" - de mangler dybde, skygge og klarhed, og som en anden skriver, har det betydning, at man ligesom kan "føle" stoffet, måske især når det er økologisk :) Nogle af billederne er rigtig gode, men generelt må de godt kunne forstørres lidt mere, og det ville også være godt at kunne klikke videre imellem dem, i stedet for at gå tilbage til menuen og starte forfra hver gang - det bliver man hurtigt træt af.

Pøj pøj med det hele.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt,

Tak for din konstruktive kritik!

Og tak for at du har brugt tid på at bladre rundt i hele butikken; det er virkelig en stor hjælp.

Du - og de andre venlige mennesker - har helt klart set nogen uhensigtsmæssigheder, som vi ikke selv har overvejet.

Vi går i gang med at kikke på nærmere på sidernes opbygning og tekster.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)