Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop konvetere vildt dårligt. HJÆLP

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

mit råd er... markedsføring, markedsføring og så lige lidt mere markedsføring!

jeg bruger en rigtig stor del af min omsætning på reklame... over 30% af min omsætning sender jeg direkte videre til andre:)

det koster at få kunder... og det tager tid... laaaaang tid!

jeg startede officielt i 2010 og det er først her i år jeg har kunnet begynde at udbetale løn til mig selv...

se på hvor du skal finde dine kunder henne...og få laet nogen aftaler med dem der ejer forums der kunne have interesse, den blå avis eller hvor man nu kan tænke sig at der vil komme kunder fra... start i det små og øg så dit budget efterhånden som din omsætning stiger...

og lige en sidste ting... kan godt være det bare er mig... men siden navn.... det er bare ikke sådan en man lige husker, siger videre eller noget.... man skal næsten have et link at klikke på for at kunne stave til det...

mvh.

Nikolai R. jensen
www.altimobiler.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

og så lige nogen småting jeg lige har lagt mærke til

email adressen skal kopieres... lav så man bare kan klikke på den for at skrive en mail til dig.

billeder af nogen biler du har poleret... før og efter osv.

dit logo forsvinder næste ud i baggrunden...

køb nu ændres til tilføj til kurv eller læs mere... for mig ser det lidt voldsomt ud med KØB NU!!!!!! <--- overdrivelse fremmer forståelsen:)

om os er meget tynd.... hvem er du/i billeder... fortælling om dig og hvorfor du har den side osv... betalt dig evt. fra at få en ordentlig lang tekst. her er min (ikke at den er perfekt men er selv godt tilfreds) http://www.altimobiler.dk/content/4-altimobiler-dk

ikke hvid på går... siden er nærmest generelt usynlig for mig....

kontakt : du anbefaler at man ringer om aftenen... ser for mig ud som om det er ren hobby.... (ved godt du er i opstartsfasen) men sæt et tidspunkt på... fx 10-16 og så ringer du bare tilbage hurtigst muligt når du kan.... så ser det jo ud som om du ikke laver andet end det her og at du ikke lige tager den men så ringer tilbage indenfor en halv times... det tager folk helt roligt.

det var lige hvad jeg sådan hurtigt faldt over... ikke sikkert andre mener det samme men det var hvad jeg studsede over:)

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

gejs:
en skal så ifølge denne nye lov yde manden noget af købssummen tilbage.

Du skal yde ham det tilbage som varen er værd. Er den 0 kr. værd, skal han have 0 kr. tilbage.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

de regler ligger bare op til diskusion. kunden vil jo sikkert mene at varerne er mere værd end deres reelle brugt værdi... forestiller jeg mig, nogle erfarninger med hvordan dette virker i praksis?

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vurdere hvad varen er værd i brugt tilstad.  evt. hvad en tilsvarende brugt vare sælges for på nettet f.eks i den blå avis. hvis det shampoo flasker og lign. så er de reelt 0 kr værd når de er åbne. derudover kan du tage et gebyr for handling når du modtager returvarer. husk at skrive det i betingelserne. så er der mange der ikke gider at sende varene tilbage fordi de kan se at de ikke får noget retur. 
Som andre skriver så er det en god ide at have et tlf nummer som er åben om dagen. da det signalerer at der er tale om et professionelt firma.  så kan man altid ringe tilbage, og undskylde med travlhed. evt lav et tlf svarer med vi har travlt læg en besked med navn og nummer og vi ringer tilbage. 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

100 besøg er ingenting, og da slet ikke hvis det er tilfældige forbipasserende. 

- Skriv en god om os-side. Der skal stå, hvem der står bag shoppen - skriv navn, gerne med foto - og hvad formålet er, samt CVR-nr.

- Få nyhedsbrev på siden - lov en fordel ved at melde sig til. Det samme gælder Facebook-siden - giv en fordel ved at like. Det er vigtigt at fastholde dem, der kommer forbi.

- Gå i gang med SEO, linkbuilding og markedsføring. Tjek eventuelt mit blogindlæg om online markedsføring for iværksættere.

- Hop på mit nyhedsbrev, hvis du vil vide mere om SEO, salgstekst og markedsføring for små virksomheder. Held og lykke :)

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også være aktiv i diverse forums og debatgrupper på sociale medier.

Bidrag med tips og tricks hvis nogle nævner områder hvor dine produkter er relevante.

MEGET VIGTIGT: Det må ikke være salgsorienteret, da du så helt sikkert får slag over fingrene af enten moderator eller andre medlemmer. Louise gør det elegant ovenfor, hvor hun får nævnt hendes nyhedsbrev.

Er du aktiv og bidrager, vil du efterhånden opnå højere troværdighed og de besøgende af grupperne vil hoppe over på din side og handle.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 23
Fra  SmartOnline Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om flere har gjort opmærksom på det her - kan se der er rigtigt mange svar allerede - men vil lige give mit vigtigste råd med.

Overvej hvordan du tager imod kunden. Forestil dig at din webshop er en butik. Sørg for at sige "hej og velkommen" til alle de kunder, som kommer ind i din butik - sørg for at de får den fornødne hjælp til at finde det de mangler og giv dem en god oplevelse, hvor de bliver serviceret på bedste vis.

Lige nu står din webshop, som en rodebutik, hvor der står en teenager bag kassen, som ikke gider tage kontakt til kunden, medmindre de selv kommer op til skranken for at købe noget.

Så mit tip; DU skal tage imod dine kunder. Det kan dine produkter ikke klare på egen hånd ;)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nicolai,

Der er nogle grundlæggende ting galt med siden. Du bør ændre følgende:

- Kurven skal væres samme sted hele tiden, gerne øverste højre hjørne -> Vi er vane mennesker og sådan er det på 90% af e-butikkerne, så skal man ikke gøre det modsatte :)

- Din info bar i toppen tager alt opmærksomhed. Smid den i bunden af siden og læg dine kategorier derop og flyt evt. dine kategorier i siden til venstre eller fjern dem helt.

- For at få flere relevante besøgende ind på siden så arbejd rigtig meget med vejledninger til bilpleje, i de her vejledninger kan du med fordel anvende de produkter du selv sælger. Super fedt kunne være at anvende video guides, det kan ovenikøbet skaffe dig nogle fine placeringer i Google.

- I indkøbskurven savner jeg et slet knap ud for varelinjen, tog mig lidt tid at slette en vare fra kurven, det gør at man bliver irriteret og smutter.

- Dine produktbeskrivelser skal være meget mere detaljerede, eksempelvis http://nimacarcare.dk/vaskespand, hvor mange liter er spanden (hvor stor er den), ret væsenlig detalje når man snakker en beholder.

Jeg kunne fortsætte med meget mere, men tag det som en process og kunderne skal nok komme, til din butik hvis du er god på prisen og din service er i topform.

Med venlig hilsen

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig Kim. Også noget jeg prøver at finde en løsning på. Drømmen er selvfølgelig en webshop designet fra bunden lavet efter mine behov og ønsker, men det er økonomien bare ikke til endnu. Må prøve om se om jeg ikke kan få lavet en løsning på shoppen som den er nu, for bedre at tage imod kunderne, det vil sikkert også hjælpe på konverteringen. 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)